Isnin, Februari 29, 2016

Pergh!!! Rehat sekejap la dari bercerita pasal isu - isu Politik ni. Kalau cerita hari - hari, memang tak habis. Dari pagi sampai ke lewat malam cerita pasal Politik, tapi tak selesai jugak.

Nak pulak kalau cerita dengan puak - puak Pakatan Haprak tu. Mati hidup semula pun diorang tetap jugak tak boleh terima hakikat bahawa parti diorang lebih teruk dari orang lain.

Pemimpin semuanya terdiri dari kalangan orang yang Tak Amanah dan suka Menabur Fitnah. Tu belum cerita lagi pasal pemimpin yang suka main 'Depan Belakang'. Lagi haru dibuatnya.

Jadi sekarang, meh kita baca cerita pasal 'Cikgu Merecik' ni. Tahun lepas dia pernah jadi Viral dalam laman media sosial kerana kecantikannya menjadi bahan bualan dikalangan Netizen.

Bayangkan la. Hanya dengan memiliki wajah yang cantik je, dah buat ramai orang yang jatuh cinta dengan Cikgu Merecik ni. Sampai tahap ada yang tawar dia untuk menyertai bidang lakonan.

Aishah atau nama sebenarnya Puteri Aishah Sulaiman, 22, berkata, dia ingin menggunakan platform Dewi Remaja 2015 lalu untuk mencuba nasib dalam bidang lakonan sebelum bekerja dalam bidang perguruan sepenuhnya.
"Pada mulanya saya berhasrat untuk sambung belajar dalam diperingkat Ijazah Pendidikan Bahasa Inggeris sebagai Bahasa Kedua (TESL) selepas menamatkan pengajian diperingkat diploma tahun lalu.
"Namun, saya tangguhkan sementara untuk cuba nasib dalam industri seni terlabih dahulu, saya rasa sayang tidak gunakan platform Dewi Remaja lalu untuk mencuba bidang seni terlebih dahulu," ujarnya.
Fuh!!! Bukan saja cantik. Tapi Cikgu Merecik tu pernah jadi model. Memang banyak jugak la kemahiran dia. Tapi, dia kata, dia tetap juga akan meneruskan juga hasrat untuk sambung belajar.

Kiranya, takde la dia nak tinggalkan terus bidang perguruan ni. Untung la orang zaman sekarang ni. Asal muka cantik je, macam - macam tawaran diberikan oleh pelbagai pihak. Tapi kalau setakat muka cantik, hati busuk, memang takde sapa yang nak buat kawan!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Memang merecik gambar dia dengan pakaian "baru
    lahir "Kat tumblr..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping