Isnin, Februari 29, 2016

Adoyai!!! Masih ada lagi ke dikalangan puak - puak PKR tu yang anggap mereka dapat mempengaruhi DAPigs dengan cara berunding? Nampak sangat la diorang ni masih Tak Sedar Diri.

Kita ingatkan PKR dah mengampunkan dosa yang telah dilakukan oleh DAPigs terhadap dua orang ADUN mereka semalam. (Klik Sini) Rupanya, isu tu masih lagi hangat diperkatakan.

Dan yang herannya, orang yang memberi pendapat sedemikian merupakan orang yang pernah menggelarkan Si Tokong DAPigs tu sebagai seorang pemimpin yang 'Sombong' dan 'Angkuh'.

Bahkan dia juga yang melabelkan Si Tokong DAPigs tu sebagai 'Tokong' yang perlu disembah oleh orang lain. Jadi, kenapa sekarang dia masih optimis terhadap Si Tokong DAPigs tu?

Hakikatnya, apa yang dilakukan oleh pemimpin PKR ni hanya sekadar membuang masa semata - mata. Malah dia sendiri sedar bahawa ianya tidak akan memberikan sebarang kesan.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan, Pengerusi PKR Pulau Pinang menyeru agar Rejim DAPigs dapat berunding dengan PKR bagi menyelesaikan isu berkaitan pemecatan dua orang ADUN tu.

Kata dia, isu itu perlu diselesaikan bagi menjamin kepentingan rakyat serta memberikan sokongan padu kepada ADUN - ADUN PKR yang telah didakwa 'Memungkiri Janji' mereka.
“Saya dan seluruh kepimpinan Keadilan Pulau Pinang mengajak dan menyeru kerajaan negeri supaya kita mencari jalan untuk menyelesaikan isu ini dan moving forward (bergerak ke hadapan).
“Selain itu kita juga prihatin terhadap rungutan rakyat yang mahu kita bersatu untuk memperjuangkan kepentingan rakyat, menegakkan keadilan dan menentang kezaliman,” katanya.
Kan nampak sangat yang Pengerusi PKR Pulau Pinang ni tak sedar diri. Masih lagi dia cuba nak membuat rayuan pada puak - puak DAPigs tu dengan alasan nak menjaga kepentingan rakyat?

Sedangkan sebelum ini pun, Si Menteri Besar Selangor tu keluarkan kenyataan, membantah tindakan yang dilakukan oleh Rejim DAPigs terhadap dua orang ADUN PKR tu pun DAPigs tak peduli.

Walhal Si Menteri Besar Selangor tu juga merupakan Timbalan Presiden PKR. Inikan pulak puak - puak DAPigs tu nak dengar cakap seorang pemimpin cabuk macam dia. Lagi la diorang tak kisah.

Nak pulak yang buat rayuan tu datangnya dari seorang pemimpin yang pernah mengutuk Si Tokong DAPigs tu. Makin bertambah la puak - puak DAPigs tu akan buat - buat pekak telinga.

Pokok pangkalnya, kenyataan yang dibuat oleh Pengerusi PKR Pulau Pinang tu sekaligus membuktikan bahawa PKR memang perlu Tunduk dan Patuh kepada DAPigs. Maka sebab itu diorang terpaksa membuat rayuan dan menyeru agar DAPigs berunding!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. biar pan jd org tengah sbb pan dgn dap tu akrab benor..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping