Rabu, Mac 02, 2016

Memang satu hakikat yang tidak dinafikan bahawa amalan Politik yang digunakan oleh Si Azmin tu pada ketika ini hanya boleh diibaratkan sebagai "Politik Longkang" semata - mata.

Realitinya, amalan Politik Longkang Si Azmin ni bukannya mengenal apa ertinya 'Maruah' dan 'Setiakawan'. Asal boleh beri keuntungan kepada dia, sudah pasti itu yang akan dia lakukan.

Bukan baru hari ini Si Azmin tu memaparkan sifat bermuka - muka dia terhadap parti dia sendiri. Tapi sejak dari habis Pilihan Raya Umum yang lalu lagi, Si Azmin tu dah menunjuk belang dia.

Elok je habis Pilihan Raya Umum hari tu, Si Azmin tu tampil dalam satu kenyataan media mengecam amalan 'Kronisme' dan 'Nepotisme' yang dikatakan cukup sebati dengan Politik PKR.

Setahun selepas itu, Si Azmin tu sekali telah membelakangi parti yang mana dia menjadi Timbalan Presiden apabila dia melobi secara senyap jawatan sebagai Menteri Besar Selangor.

Perkara itu cukup nyata apabila Si Azmin tu dianggap BERJAYA mengenepikan Wan Azizah selaku Presiden parti sebagai Wakil Tunggal Pakatan bagi menggantikan kedudukan Khalid Ibrahim.

Sekarang, Si Azmin tu berterusan mengenepikan pendirian parti yang enggan menganggap Tun Mahathir sebagai 'The Sole Saviour' kepada kedudukan Politik di Malaysia pada ketika ini.

Realitinya, pemimpin - pemimpin PKR masih lagi menganggap Tun Mahathir sebagai penyebab dan kunci utama kepada berlakunya kepincangan Politik yang berlaku pada ketika ini.

Bahkan mereka masih lagi menganggap Tun Mahathir sebagai Musuh Nombor Satu Pakatan kerana dia merupakan individu yang terlah melucutkan jawatan Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Mereka anggap Tun Mahathir merupakan orang yang bertanggungjawab menggugurkan Si Ketua Penipu tu sebagai Timbalan Perdana Menteri hanya kerana setakat mendengar 'Khabar Angin'.

Mereka kata, alasan Tun Mahathir memecat Si Ketua Penipu tu sebelum ini adalah kerana terlibat dengan gejala 'Seks Luar Tabiie' hanya sekadar merupakan satu bentuk Fitnah Jahat.

Jadi, kenapa pulak Si Azmin tu tiba - tiba je boleh men-"DEWA"-kan Tun Mahathir sedangkan dia sendiri sedar bahawa Tun Mahathir merupakan penyebab utama Si Ketua Penipu tu dilabelkan sebagai Peliwat? Kan nampak sangat Politik Munafik Si Azmin tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. punah ranah politik tanah air selagi ada manusia yg sanggup buat apa saja utk dpt kuasa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping