Khamis, Mac 03, 2016

Dulu LIMA. Sekarang dapat SATU pun jadi la!!!
Sama macam apa yang kita pernah tulis sebelum ini. Mungkin dengan cara membiarkan DAPigs menjadi pemerintah Malaysia baru dapat memberi pengajaran kepada orang Melayu.


Jika tidak, sampai kesudah la orang Melayu akan terus beramuk sesama sendiri sebab tak suka orang Melayu mentadbir dengan rencah yang direncanakan oleh sesetengah pihak yang berkepentingan.

Hakikatnya hari ini, kita tengok yang paling kuat menentang pentadbiran Kerajaan adalah dari kalangan orang Melayu. Yang bukan Melayu pulak ambik kesempatan mempergunakan Melayu untuk berkuasa.

Contohnya cukup jelas. Sebelum Pilihan Raya tahun 2008, yang dok mengecam pentadbiran Kerajaan pada ketika itu juga adalah orang Melayu. Akibatnya, Pulau Pinang tergadai kepada DAPigs.

Hasil daripada kejatuhan Kerajaan Barisan Nasional Pulau Pinang ke tangan DAPigs itulah yang membuatkan orang Melayu keluar UMNO dengan alasan kononnya Perdana Menteri tak pandai buat kerja.

Dan jangan pelik kalau langkah kali ini akan membawa musibah yang lebih besar kepada orang Melayu tu sendiri. Mungkin kali ini, bukan 5 Negeri je yang mampu ditawan oleh DAPigs.

Tapi satu Malaysia yang menjadi pertaruhannya. Mungkin selepas kejatuhan Negara kepada tangan DAPigs mampu membuatkan orang Melayu itu berpuas hati dengan segala tindakan yang dilakukannya.

Tidak mustahil sekiranya perkara itu berlaku. Tapi, nak ke kita diperintah orang DAPigs hanya semata - mata kerana kebencian Melayu itu terhadap individu yang memimpin Kerajaan hari ini?

Adakah kita mah menjadi mangsa kepada dendam kesemuat Melayu itu terhadap individu yang didakwa enggan menerima nasihat dan tidak mahu mengikut telunjuk dia yang berkepentingan?

Dan hari ini, DAPigs tu secara terbuka telah mengambil kesempatan dengan mempergunakan kebencian Melayu itu bagi mencapai tujuan mereka untuk menguasai pemerintahan Negara.

Realitinya cukup jelas. Sekiranya Pakatan Haprak tu memerintah, yang akan berkuasa bukannya dari kalangan orang Melayu. Sebaliknya, Melayu itu hanya akan jadi Boneka kepada DAPigs. Mungkin pada ketika itu, baru la Melayu itu Puas Hati!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. DULU PUN AKU BUKAN SUKA PUN NGAN MAMAK MADEY NI. TAPI AKU TERUS SOKONG UMNO. BEGITU JUGA SEKARANG AKU AKAN TERUS SOKONG UMNO. KALAU DAH TAK ADE UMNO..BARU PAS. JANJI MELAYU ISLAM. PARTI KUALI KE PARTI ROKET KE PARTI LEBERAL KE.. MALAM SIKIT....

    BalasPadam
    Balasan
    1. KITA SERUPA TAPI TAK SAMA

      Padam
  2. betul tu 10.20. saya sokong anda. di malaysia, undi berdasarkan parti bukan individu. saya tetap undi umno. kedua barulah pas. tidak sekali2 tangan ini memangkah dap. walau siapa pun yg mengetuainya..

    BalasPadam
  3. aku pun sama dgn 10.20 dan 4.34

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping