Khamis, Mac 03, 2016

Hahaha!!! Akhirnya budak yang berlagak mempunyai pendidikan tinggi hasil tajaan sepenuhnya dari pihak Kerajaan ni hanya menjadi Pak Lawak menggantikan Si Mahfuz Bean.

Kita ingatkan Si Mahfuz Bean tu je suka buat lawak BODOH. Rupanya Si Rafizi ni pun sama BODOH je. Kalau Si Mahfuz Bean tu, kita boleh terima lagi sebab dia hanya setakat 'Lulus SRP' je.

Tapi, bagi sorang yang mempunyai pendidikan tinggi macam Si Rafizi ni, takkan pulak dia sanggup memalukan diri dia sendiri dengan membuat teori yang mem-BODOH-kan diri sendiri?

Kan nampak sangat Si Rafizi ni BONGOK. Tapi, ini bukan la kali pertama Si Rafizi tu mem-BODOH-kan diri dia sendiri depan khalayak ramai. Sebaliknya, dah banyak kali dah dia buat.

Kali pertama dulu sewaktu dia menggerakkan agenda Langkah Kajang bagi menumbangkan Khalid Ibrahim dari jawatan Menteri Besar Selangor. Ternyata, agenda itu akhirnya membunuh Pakatan.

Sehingga hari ini, Si Rafizi tu masih lagi enggan memohon maaf kepada rakyat di Kajang kerana GAGAL menyatukan Pakatan Haprak tu seperti mana yang mereka harapkan sebelum ini.

Sebaliknya, hasil dari gerakan agenda Langkah Kajang itu bukan sahaja meranapkan Pakatan Haprak tu diperingkat Nasional, malah di Selangor sendiri pun menjadi porak peranda.

Kali ini, isu mengenai harga minyak pulak kembali menghantui Si Rafizi tu. Terbukti, teori yang dibuat oleh Si Rafizi tu sebelum ini akhirnya memakan diri dia sendiri sehingga hilang kemaluan dia.

Hakikatnya, teori yang pernah dibentangkan oleh Si Rafizi tu dalam manifesto Pilihan Raya Umum Pakatan Haprak tu sebelum ini hanya boleh dianggap sebagai "SAMPAH" semata - mata.

Jadi, tak heran la kalau semalam Si Rafizi tu bertindak 'BACUL' dalam group whatsapp dengan meninggalkan group tersebut apabila isu berkaitan harga minyak itu dibangkitkan. Bukan setakat teori yang dia buat je ibarat SAMPAH. Bahkan dia pun SAMPAH jugak!!!

Categories: ,

4 ulasan:

  1. Hahaha..lapizi lapizi...kenapa jadi lagu tu hah..Tapi Takpe orang kawasan Pandan akan tetap sokong..sebab mereka tahu mereka pun sama setaraf dgn Lapizi juga..kaki fitnah, kaki bohong,putar belit..cakap tanpa fakta...tahniah orang Pandan baik melayu,cina dan lain lain..anda dah berjaya dlm hidup sebab bersekongkol dgn penfitnah..selamat maju jaya

    BalasPadam
  2. teruk rupanya lapizi ni yer?
    alahaiii...terjun bangunan ler... kali ni tak payah pujuk...agak2 nak terjun sepak terus.

    bila harga barang nak turun. sotonggggggg......

    BalasPadam
    Balasan
    1. SAMPAI NYER HATI NAK SEPAK PUNKOQ LAPIZI,TAK SEPAK TAK BOLEH KER,CAMNER KALAU KITA TERAJANG JER LAJU2 2.3 MARCH SEJAM

      Padam
  3. Ya ALLAH..kau laknatilah haiwan sekoq ni...makanan harian dia yg menjadi darah daging dia adalah FITNAH...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping