Ahad, Mac 20, 2016

Haduh!!! Hahaha!!! Malang sungguh Si Guan Eng ni dapat Penjilat Bontot macam Si Al-Ekhsan Mustaffa ni. Nampak sangat usaha dia nak mengampu Si Guan Eng tu tak kena pada tempat.

Seperti mana yang sudah kita duga, pasti akan ada Pencacai dan Pengampu dari kalangan puak - puak PAN tu yang akan tampil untuk membela 'Buah Kerandut Kecut' Si Guan Eng ni.

Demi nak menegakkan 'Anu Bengkok' dan menutup kemaluan Si Guan Eng tu, mamat ni cuba buat perbandingan mengenai isu pembelian rumah yang lebih rendah dari harga pasaran.

Tapi yang kelakarnya, dia cuba nak membela Si Guan Eng tu dengan mendakwa kononnya Ketua Menteri Pulau Pinang tu cuba tiru Khalifah Umar Abdul Aziz dalam isu pembelian rumah tu. 

Yang dia lupa, Umar Abdul Aziz tak pernah memiliki harta sepanjang dia menjadi khalifah. Jauh sekali nak beli rumah untuk diri dia sendiri atau untuk keluarga dengan harga yang lebih murah.

Dan yang lebih kelakarnya, Si Mamat tu buat perbandingan diantara pembelian rumah yang kita tau harga pasarannya akan semakin meningkat dengan pembelian kereta!!! Tak ke BODOH namanya tu?

Dalam satu artikel yang disiarkan sebelum ini, Si Mamat tu cuba membangkitkan isu mengenai pembelian kereta Range Rover yang dibuat oleh Timbalan Menteri Besar Kelantan.
"dan saya nak kaitkan cara pembelian rumah LIM GUAN ENG dengan cara pembelian kereta RANGE ROVER oleh NIK AMAR dimana beliau juga mendapat offer dari kawan dia untuk membeli kereta tersebut dengan harga rendah dari pasaran...."
Hahaha!!! Terasa macam nak berguling - guling pulak bila baca kenyataan BODOH yang dibuat oleh Si Mamat ni. Nampak sangat dia ni tak tau lansung apa yang nak diperkatakannya sendiri.

Takkan la Mamat ni BODOH sangat sampai dia tak tau mengenai urusan jual beli kereta tak sama dengan urusan jual beli hartanah? Budak dari ceruk mana yang dikutip oleh Si Guan Eng ni untuk jadi Pencacai dia?

Oi Mat! Orang beli Kereta Second Hand Memang MURAH dari harga Pasaran!!! Mana ada orang beli kereta Second Hand ikut harga pasaran!!! Kalau dah BONGOK tu, jangan la tunjuk depan orang. Buat malu je jadi Macai Si Guan Eng tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Memang PAN bin TAT otak macam mat sabu lempaq mikrofon. Kalau ikut cakap macai PAN ini harga Proton Saga Orion 5th hand tahun 1985 sama dgn harga Proton Saga 2nd gen baru kat kedai

    Kalau ada phone number mat sabu bagi sini. Aku nak jual kereta 2nd hand harga brand new dekat Ahlul Talibarut Al PAN.

    Untung ooooooo dapat customer claim professional tapi bodoh macam Mike Selfie d amoy

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping