Ahad, Mac 20, 2016

Hahaha!!! Inilah contoh manusia yang Takde Pendirian, Takde PrinsipTak Tau Malu dan Tak Sedar Diri. Memang patut sangat la ahli PAS sebelum ini tendang orang macam Si Din Pudu ni keluar dari parti.

Hari tu bukan main dia kutuk, maki hamun dan memperlekehkan PAS. Tapi bila cerita bab kerusi untuk bertanding dalam Pilihan Raya yang akan datang, tau pulak dia terhegeh - hegeh.

Dalam satu kenyataan yang dibuat semalam, Si Din Pudu tu kata parti Kuali pimpinan Si Mat Sabu tu sedia untuk berunding dengan PAS mengenai isu pengagihan kerusi Pilihan Raya.
KUALA LUMPUR - Parti Amanah Negara (Amanah) hari ini menegaskan parti itu sentiasa membuka pintu kepada semua pihak termasuk Pas untuk mengadakan perbincangan jika parti-parti pembangkang mahu hanya satu lawan satu dalam pilihan raya akan datang.

Timbalan Presidennya, Salahuddin Ayub berkata, meskipun pihaknya sentiasa bersedia untuk berbincang namun partinya itu sentiasa dilabel sebagai parti serpihan oleh parti Islam tersebut.

“Daripada awal lagi Amanah ditubuhkan, kita telah membuka pintu kita untuk semua orang berbincang, jika kita mahu satu lawan satu.


“Tapi Pas tetap mengatakan kita pengkhianat, kita ini parti serpihan, tidak panjang umur, tapi Amanah, kita buka pintu kita demi kebaikan rakyat dan negara,” katanya ringkas.
Yang herannya, kenapa pulak dia nak berunding pengagihan kerusi tu dengan PAS sedangkan PAS dah takde kaitan dengan diorang? Kenapa Si Din Pudu tu tak berunding dengan DAPigs?

Patutnya, Si Din Pudu tu kena mintak kerusi daripada DAPigs kalau betul diorang nak bertanding dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang. Mintak la DAPigs bagi kuota kepada diorang.

Tapi, ye la. Kita sendiri pun sedia maklum dengan perangai Haramjadah DAPigs ni. Takkan nak der diorang bagi kerusi pada orang lain yang belum tentu akan tunduk dan patuh kepada kehendak Politik Peribadi diorang walaupun orang tu kuat cium bontot sekali pun!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Harap parti amanah tambah menanah. Boikot barangan cina

    BalasPadam
  2. dah kerusi pas korang buat lari. siapa nak percaya klu nak bincang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping