Khamis, Mac 03, 2016

Heh! Kalau cerita pada orang lain pun, sudah pasti diorang akan terkejut dengan kenyataan yang dibuat. Sudah pasti mereka yang Totok PKR tidak akan melupakan tindakan Tun Mahathir.

Hari ini, anak sulong kepada Si Ketua Penipu tu memberikan reaksi terkejut dengan kenyataan Tun Mahathir yang sudi duduk dalam penjara bersebelahan dengan Si Ketua Penipu tu.

Menggulas lanjut, Nurul Izzah yang juga merupakan Ahli Parlimen Lembah Pantai itu berkata, secara peribadi dia melihat isu Anwar-Mahathir bukanlah melibatkan isu dendam.
"Pada saya mungkin faktor utama memberi kejutan adalah kenyataan Tun Dr Mahathir bahawa beliau bersedia untuk berkongsi sel yang sama dengan Datuk Seri Anwar maka sebaiknya kita nantikan dalam sidang akhbar Mahathir esok secara rasmi apa yang sedang dicadang atau ditawar.
"Kerana  pada saya sendiri premis utama atau prasyarat utama dalam menjalankan kerjasama adalah komitmen dan keikhlasan terhadap melaksanakan reformasi,"katanya pada sidang medianya di Ibu Pejabat PKR hari ini.
Sebagai rekod, Si Ketua Penipu tu telah dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri, digugurkan dari menjadi Timbalan Presiden UMNO akibat hasutan yang dibuat oleh DAPigs.

Dek kerana termakan dengan hasil hasutan puak - puak DAPigs itu yang membuatkan Tun Mahathir mengambil tindakan sedemikian sehingga menyebabkan berlakunya rusuhan tahun 1998.

Pemecatan Si Ketua Penipu pada tahun itu juga turut menyebabkan Si Ketua Penipu tu sehingga hari ini dikenali sebagai 'Kaki Peliwat' dan pengamal 'Seks Luar Tabiie' oleh rakyat.

Dan pada ketika itu juga, penyokong - penyokong Si Ketua Penipu tu termasuk Nurul Izzah melabelkan Tun Mahathir dengan pelbagai gelaran seperti 'Maha-Firaun' dan juga 'Maha-Zalim'.

Maka sudah pasti ramai yang terkejut dengan kenyataan Tun Mahathir apabila dia sudi nak duduk disebelah penjara orang yang pernah dipecat dan dimalukan secara terbuka sebelum ini.

Tapi, pendirian Si Nurul Izzah yang menganggap isu berkaitan Anwar-Mahathir tu sebagai bukan satu dendam tidak menghairankan kita. Sebab sebelum ni pun, PKR pernah buat benda yang sama.

Sedangkan DAPigs yang mula - mula mendakwa Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat pun boleh diterima, Mat Sabu yang bagi gelaran 'Kaki Pungkoq' dan 'Al-Juburi' pun PKR boleh buat kawan, apa lagi yang nak diherankan? Kalau dah dasar 'Pelacur Politik' tu, tak payah la kita nak pelik sangat!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Tun Mahathir adalah ahli politik bersifat korosif (Corrosive).Tiada mana-mana tempat yang tidak terkena kesan korosif yang merosakkan lagi bahaya.UMNO terkena kesannya dan bahaya kesannya juga akan terkena Pakatan Harapan dan sesiapa yang di hinggapi olehnya.Beliau bersifat merosak dan memusnah.Walaupun sepatutnya beliau bersara seperti kelazimannya tetapi perwatakan dan sifat semulajadi korosif tidak luput dan sentiasa aktif korosif.Maka untuk mengekang sifat semulajadi yang reaktif serta bahaya kepada politik Malaysia,pengneutralan adalah jawapannya.Ruang-ruang siber dan lapangan jurnalisma awam hendaklah menidakkan kehadiran virtual beliau dengan membeku apa jua bentuk berita secara langsung dan tidak langsung.Juga,apa-apa kaitan berita pautan juga termasuk di dalam pelan deaktifan.Kesan pengneutralan adalah jalan selamat untuk memberi kesan efektif secara total.Tun telah menghitamkan legasi beliau dengan sifat-sifat korosif beliau.

    BalasPadam
  2. Tun Mahathir adalah ahli politik bersifat korosif (Corrosive).Tiada mana-mana tempat yang tidak terkena kesan korosif yang merosakkan lagi bahaya.UMNO terkena kesannya dan bahaya kesannya juga akan terkena Pakatan Harapan dan sesiapa yang di hinggapi olehnya.Beliau bersifat merosak dan memusnah.Walaupun sepatutnya beliau bersara seperti kelazimannya tetapi perwatakan dan sifat semulajadi korosif tidak luput dan sentiasa aktif korosif.Maka untuk mengekang sifat semulajadi yang reaktif serta bahaya kepada politik Malaysia,pengneutralan adalah jawapannya.Ruang-ruang siber dan lapangan jurnalisma awam hendaklah menidakkan kehadiran virtual beliau dengan membeku apa jua bentuk berita secara langsung dan tidak langsung.Juga,apa-apa kaitan berita pautan juga termasuk di dalam pelan deaktifan.Kesan pengneutralan adalah jalan selamat untuk memberi kesan efektif secara total.Tun telah menghitamkan legasi beliau dengan sifat-sifat korosif beliau.

    BalasPadam
  3. Betul..dia ada sifat 'sulfuric acid' boleh telan organic matters. Bahaya Maddey ni..hati2

    BalasPadam
  4. Aku sudah bakar semua buku buku yang aku beli dan simpan berkaitan kisah atau cerita pasal si mamat ni....dulu dia edola ku di dalam menteladani sifat keperibadian dan keintelektualan. Kini hanyut dan hilang di angin lalu dek kerana cakap dan perbuatan tidak serupa bikin. Malu kalau di katakan si mamat ini idola kepada sesiapa pun. Ingat hanya dia se orang sahaja yang bisa memberi kepuasan kepada semua orang....tolong sikit!!!!!!!

    BalasPadam
  5. Aku sudah bakar semua buku buku yang aku beli dan simpan berkaitan kisah atau cerita pasal si mamat ni....dulu dia edola ku di dalam menteladani sifat keperibadian dan keintelektualan. Kini hanyut dan hilang di angin lalu dek kerana cakap dan perbuatan tidak serupa bikin. Malu kalau di katakan si mamat ini idola kepada sesiapa pun. Ingat hanya dia se orang sahaja yang bisa memberi kepuasan kepada semua orang....tolong sikit!!!!!!!

    BalasPadam
  6. AKU PUN AKAN BAKAR BUKU YANG PERNAH AKU BELI MENYESAL TAK BERKESUDAHAN BELAJAR CARA MELAKUKAN KESILAPAN DARI MAHA FIRAUN

    BalasPadam
  7. tak takut ka duduk sebelah anuar,dulu kata macam2 kat anuar, la nak duduk sebelah pulak,tak payah berlakun la mahathir propaganda macam budak2.Pengkhianat dalam Perjuangan Ugama dan Bangsa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping