Khamis, Mac 03, 2016

Hebat orang Melayu ni berpolitik. Memang menguntungkan betul. Tapi, untung bagi diri sendiri je la kot. Yang paling untung sekali DAPigs. Dah la diorang dapat 1.2 billion Dana dari Israel.

Sekarang diorang dihadiahkan pulak dengan pergolakan peribadi individu - individu tertentu yang mempergunakan alasan nak menegakkan kebenaran untuk menjatuhkan Perdana Menteri.

Untung jadi DAPigs ni. Tak payah susah - susah diorang nak memporak-perandakan orang Melayu. Cukup sekadar diorang hasut seorang Melayu je untuk buat huru hara di Malaysia ni.

Kalau sebelum ini puak - puak DAPigs tu mengharapkan Si Ketua Penipu tu untuk memecah-belahkan orang Melayu. Tapi ternyata, hasrat itu tidak tercapai. Orang Melayu pun tak peduli dengan Si Ketua Penipu tu.
Maka kali ini, DAPigs boleh menganggap diri diorang seolah - olah mendapat durian runtuh yang membuatkan diorang rasa yakin serta konfiden untuk menguasai pemerintahan Putrajaya.

Dan sebab itulah kita lihat hari ini puak - puak DAPigs tu mempergunakan habis mungkin peluang yang diperolehi hari ini dengan menyokong individu tertentu bagi memenuhi kepentingan mereka.

Tapi malangnya, individu Melayu itu sendiri tak sedar yang dia sedang dipergunakan oleh DAPigs untuk meraih keuntungan Politik biarpun dia kata dia berjuang bukan untuk parti Chauvanist tu.

Apa yang pasti, puak - puak DAPigs tu hanya setakat nak merampas kuasa je. Diorang bukan peduli dengan cara macam mana diorang kecapi kehendak dan kemahuan Politik Chauvanist diorang tu. Maka sebab itulah diorang sanggup mempergunakan orang lain!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. melayu yg tak cerdik akn jd makanan dap.

    BalasPadam
  2. Kalau di Arab Saudi,Tun dah kena jatuh hukum pancung kerana komplot menjatuhkan Pemimpin Negara serupa dengan Anwar Ibrahim di hukum pancung kerana kesalahan sodomi.Itu pun menyalahkan dan memberi komen negatif baru-baru ini terhadap negara Malaysia.Kalau genetik DNA asal usul dari Malaysia atau dulunya Tanah Melayu tidak akan beremosi begitu.Hilang sudah maruah diri tun akibat daripada sindrom Super Ego.Tun sekarang adalah liabiliti sosio dan ekonomi Malaysia secara langsung yang telah mencederakan dan mengelapkan legasi tun sendiri.Amat memalukan.

    BalasPadam
  3. KAKAHKAH.............PRU14 nanti aku akan jadi
    CALON BEBAS. Sebab APA.............?????
    Semua orang akan pangkah BEBAS.
    hahahaha............melepaslah Najib nak jadi PM
    dengan menjadikan DAPigs hantu jembalang tanah
    yang sangat ditakuti.
    Yang untung BEBAS!
    BEBAS - MERDEKA!!!

    BalasPadam
  4. mana tak gaduh bapak tun razak jual tanah reserved melayu beribu hektar pada goh tok long anak dia pulak najib sapu dana ne najib nigara berbilion bilion.eluk mampos dibom aje

    BalasPadam
  5. Kalau sudah terdesak, lambat laun UMNO akan bergabung dengan PAS untuk membela bangsa Melayu dan Agama Islam. Undi melayu akan berpadu dan bertambah kuat. Calon bebas tidak berparti dan tidak berperinsip. Calon bebas akan hilang wang pertaruhan.

    BalasPadam
  6. Boleh ke percaya dengan lebai ,siapa pernah lupa nik aziz tiup api roket yang dicocok di tengah kek bulan. Ore lebai kelate dah gila mauin bola pulak dah ,hudud masuk longkang kit siang ketawa lebor.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping