Rabu, Mac 02, 2016

Memang dah agak dah!!! Puak - puak PKR ni memang Takde Telur nak menentang tindakan 'Zalim' yang telah dilakukan oleh DAPigs walaupun hakikatnya mereka sedar ianya adalah tidak wajar.

Jika sebelum ini, Timbalan Presiden PKR bukan main berapi - api membantah tindakan Rejim DAPigs pimpinan Lim Guan Eng yang memecat dua orang ADUN PKR dari GLC Kerajaan.

Namun, bantahan yang dibuat oleh Timbalan Presiden PKR itu jelas tidak mendapat sebarang sambutan dikalangan pimpinan partinya sendiri. Sebaliknya, dia pulak yang dikecam.

Hari ini, PKR sekali lagi dilihat seolah - olah parti itu tunduk dan patuh kepada kehendak puak - puak DAPigs apabila menafikan terlibat dengan sepanduk yang digantung di Pulau Pinang.

PKR hanya sekadar berani menyalahkan 'musuh'nya yang memasang sepanduk mengkritik Ketua Menteri Lim Guan Eng di Jalan Waterfall dan Jalan Gottlieb, di Pulau Pinang dan di Nibong Tebal.

Pengarah strategik PKR Pulau Pinang, Sim Tze Tzin sebaliknya berkata, pemasangan sepanduk itu hanya sekadar bertujuan untuk melemahkan hubungan baik antara parti itu dan DAP.
"Kita tidak akan merendahkan martabat kita dengan melakukan perkara seperti itu. Kami sentiasa bekerjasama dengan sekutu kami dalam Pakatan Harapan," katanya.
Jelas, kenyataan itu membuktikan bahawa PKR tidak mempunyai sebarang maruah untuk dipertahankan apabila mereka hanya sekadar mampu untuk tunduk dan patuh kepada DAPigs.

Dalam erti kata lainnya, jika PKR atau Pakatan Haprak memerintah nanti, sudah pasti mereka akan tetap 'Kow Tow' kepada DAPigs dan menjadi Boneka parti Ultra Chauvanist itu semata - mata. Sekaligus membuktikan bahawa DAPigs itu 'Abang Besar' dalam Pakatan!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping