Khamis, Mac 03, 2016

Hehehe!!! Haduhai. Kesian pulak tengok Si Rafizi ni. Beria - ia dia mengamuk bila dapat tahu kirim dalam 'Whatsapp Group' tu mula menjadi bahan lawak dikalangan rakyat Malaysia ketika ini.

Dengar katanya, Si Rafizi ni meroyan sampai habis semua fail dia baling ke dinding. Dah tak pasal - pasal je fail dan dinding tu pulak yang jadi mangsa diatas ke-BODOH-an diri dia sendiri.

Jika sebelum ini, sewaktu memperkenalkan manifesto Pilihan Raya Umum Pakatan Haramjadah tu, Si Rafizi tu membuat teori kononnya harga barang boleh turun jika harga minyak turun.

Tapi realitinya hari ini, teori yang diguna-pakai oleh Si Rafizi tu ternyata meleset dan berjaya dibuktikan tidak benar sama sekali apabila harga minyak di Malaysia terus mengalami penurunan.

Namun, sehingga ke hari ini, Si Rafizi tu masih lagi belum memberi sebarang komen mengenai perkara tersebut. Bahkan, sewaktu harga minyak turun bulan lepas pun dia tak jawab.

Mungkin sebab itu ahli - ahli dalam satu 'group whatsapp' penyokong di kawasan Parlimen Pandan (Pandan Supporters) tu tampil bertanyakan isu tersebut kepada Si Rafizi tu secara terbuka.


Malangnya, jawapan yang mereka perolehi memang sangat mengecewakan. Sebab itulah Si Rafizi tu terus diserang sedemikian rupa dan membuatkan dia keluar meninggalkan group tersebut.

Tapi, ini bukan kali pertama kita dengar cerita yang Si Rafizi tu mengamuk sakan apabila perkara Negatif yang ada kaitan dengan dia menjadi Viral kalangan pengguna laman media sosial.

Sebaliknya sebelum ini, pendedahan mengenai jumlah duit simpanan dalam akaun Tabung Haji Si Rafizi yang dianggarkan mencecah hampir RM 500 ribu juga membuatkan dia hilang akal.

Mungkin Si Rafizi tu tak menyangka perkara sedemikian boleh menimpa diri dia sendiri sedangkan selama hari ini dia dok buat benda yang sama terhadap orang lain. Si Rafizi tu mungkin tidak sedar, itu adalah Khifarah yang perlu dia tanggung diatas perbuatan dia sendiri!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Mamat ni? nak populariti je...yg penting sensasi walaupun bohong!

    BalasPadam
  2. harap rafizi sedar brapa bnyk dah dia berbohong.

    BalasPadam
  3. Si pondan ni mana nak mengaku yang dia berbohong....kan dia cakap dia bergurau saja....tabung haji tu pebankkan dia punya sebab itu dia tahu segala galanya....sial...orang bodoh bolehlah hang tipu pondan oiiiii.

    BalasPadam
  4. hahahahhaha............sotong pun sotonglaaa.......dari org yg ckp x serupa bikin..........asal bukan pas pis puss & bn...............

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping