Selasa, Mei 10, 2016

Hehehe!!! Apa la malang nasib Si Azmin tu ye. Hasrat murni dia hanya membuatkan dia bertambah hilang kemaluan dikhalayak ramai. Ada hati dia cuba nak pancing PAS masuk Pakatan.

Nampak sangat la yang Si Azmin tu sedang berusaha nak melarikan diri dari terus dipersalahkan oleh puak Pakatan Haprak tu. Maka sebab itulah dia cuba nak pujuk PAS kembali ke pangkuan Pakatan.

Malangnya, pujuk rayu Si Azmin tu tidak membuahkan sebarang hasil apabila PAS bukan sahaja menolak saranan yang dibuat. Malah mereka pulak mencadangkan agar PKR tinggalkan Pakatan.

Menurut kata Timbalan MB Kelantan, PAS tidak perlu berganjak, sebaliknya PKR dicadangkan untuk keluar Pakatan Harapan bagi persediaaan untuk menghadapi PRU ke 14 yang akan datang.

Mohd Amar Abdullah yang juga merupakan Naib Presiden PAS berkata, cadangan tersebut adalah untuk menguatkan lagi blok ketiga pembangkang yang kini dianggotai oleh PAS dan Parti Ikatan.
“Saya cadangkan PKR keluar PH untuk persiapan kita mengukuhkan gerakan tumbangkan BN,” katanya kepada Sinar Harian.
Kenyataan itu dibuat bagi mengulas tindakan yang dilakukan oleh Azmin yang mengajak PAS untuk kembali bersama DAPigs dan PKR sebagai satu pasukan bagi menghadapi PRU14.

Azmin berkata, semua parti pembangkang perlu bermuhasabah diri atas kekalahan teruk pada pilihan raya negeri (PRN) Sarawak yang jelas menunjukkan rakyat negeri itu menolak pertelingkahan sesama mereka.

Mohd Amar juga turut memberitahu bahawa PAS mempunyai alasan yang cukup kukuh kenapa pihaknya perlu menolak kerjasama yang dipelawa oleh Si Menteri Besar Selangor itu.
“Kerana sikap DAP yang angkuh dan tidak menghormati orang lain,” jelasnya yang turut mengulangi, Pas masih dengan pendirian teguh untuk kekal bersama PKR dalam Pakatan Rakyat.
Pada pertengahan bulan Mac yang lalu, PAS telah menubuhkan blok ketiga dipihak pembangkang bagi tujuan mengukuhkan kedudukannya untuk menghadapi PRU akan datang.

Walaupun sebelum ini PAS bersama dengan DAPigs dan PKR, namun parti Islam itu menolak untuk bekerjasama dalam Pakatan Harapan yang dianggotai DAP, PKR dan parti KUALI pimpinan Mat Sabu.

Dalam erti kata mudahnya, seruan atau pujukan yang dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor tu ternyata tidak memberi sebarang makna yang siginfikan kepada PAS. Apa yang pasti, Si Menteri Besar Selangor tu hanya nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Itu aji adi manyak suweilo. Bila le nik aziz mau turun dari langit.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia sudah naik tak turun2 dah..Hadi pon akan naik tak turun2. .ko dan aku pon akan naik tak turun2. ..yg naik turun naik turun ialah kepala Butoh..

      Padam
    2. Korett 100% , thank you

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping