Selasa, Mei 10, 2016

Adu mak ai!!! Hebat betul Si Fuziah ni rupanya ye. Tak sangka pulak Ahli Parlimen macam dia ada Kuasa Magik boleh ghaibkan duit begitu sahaja. Kot selama ni, kita ingatkan dia 'BERSIH' sangat.

Rupanya, ada jugak jerangkung dalam Almari. Dan yang lebih kelakarnya, pendedahan itu bukan sengaja dibuat atau direka-cipta oleh pihak lawan. Tapi dikalangan Pakatan Haprak tu sendiri.

Malu weh bila dikantoikan macam tu oleh rakan seperjuangan sendiri!!! Mana Si Fuziah tu nak letak muka dia? Kalau nak menyorok celah baju dalam pun orang masih kenal lagi siapa dia.

Apa? Itu tandanya puak Pakatan Haprak tu Telus? Telus Kepala Tengkorak dia!!! Kot selama hari ini, bukan main lagi diorang buat tuduhan terhadap orang UMNO suka makan dedak.

Kali ini, dedak terdedah depan batang hidung sendiri. Diorang pulak yang kantoi Makan Dedak secara terang - terangan. Dedak pulak bukan sikit - sikit. Tapi main Riban - Riban weh!!!

Cer korang sendiri kira. Kalau diikutkan dari pendedahan yang dibuat oleh Si Mohd Faizal semalam, Si Fuziah tu janji nak bagi sorang RM 500 bagi setiap peserta penjalan kaki #Red2Green tu.


30 org x RM 500 = RM 15 RIBU!!!
Kalau kita baca laporan yang dibuat oleh Merosakkini, jumlah peserta penjalan kaki tu adalah seramai 30 orang. Kalau sorang RM500, 30 orang dah jadi RM15,000!!! Banyak tu!!!

Kat celah mana yang Si Fuziah tu sorok duit sebanyak itu? Takkan dia nak sorok celah baju dalam dia? Muat ke baju dalam dia tu nak sorok duit sebanyak RM 15 ribu tu?

Dan apa yang lebih kelakarnya, dari pemerhatian yang dibuat, status yang dimuat-naikkan oleh Si Mohd Faizal tu semalam telah pun dipadamkan dari laman Facebooknya. Eh! Kenapa padam?

Katanya dia nak menegakkan kebenaran, Katanya puak Pakatan Haprak ni TELUS. Kalau betul - betul TELUS, kenapa padam? Itu menunjukkan yang dia cuba nak sembunyikan sesuatu. ATAU, adakah dia pun dah dapat dedak yang diidam - idamkan? Saja tanya, jangan marah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping