Isnin, Mei 09, 2016

Wah!!! Nampak gayanya semakin menarik kisah mengenai kehilangan duit Token untuk peserta #Red2Green yang dianjurkan oleh puak Pakatan Haprak ni. Semakin panas pulak jadinya.

Dari pendedahan yang dibuat oleh Mohd Faizal didalam laman Facebook miliknya, duit token itu sepatutnya diberikan kepada setiap peserta yang berjalan kaki dari Kuantan ke Parlimen.

Selepas pertikaian itu dibangkitkan didalam laman Facebook, Fuziah cuba meredakan keadaan dengan menghantar kiriman whatsapp bagi menjelaskan perkara tersebut kepada Mohd Faizal.

Namun penjelasan yang diberikan ternyata berbelit - belit sehingga membuatkan Si Fuziah tu menggelupor menyebut nama beberapa orang pemimpin PKR yang lain termasuk nama Azmin.


Dalam ruangan komen pada status yang sama, Fuziah sendiri mengakui bahawa duit token sebanyak RM 300 sudah dimasukkan ke dalam akaun Mohd Faizal. Namun jelas Mohd Faizal, ianya bukan jumlah yang dijanjikan.
Sebaliknya, menurut kata Mohd Faizal sendiri, duit token yang dijanjikan oleh Si Fuziah tu berjumah RM 500 bagi setiap peserta program #Red2Green yang dianjurkan di Kuala Lumpur.
"RM 300 tu dia bg sndri lepas aku desak tanya pasal token yg dia jnji nk bagi tu... rm300 tu bukan token yg dia janji nak bagi... dia sebut masa dlm meeting token tu rm500 utk setiap peserta pejalan kaki... sbb masa sebelum tu mmg xdak org pun yg nak jalan...aku dtg bukan utk token..aku dtg mmg nk tlg org kuantan...tapi dh dia yg janji nk bagi...so aku tuntut la apa yg dia janji...org lain x brani nk bersuara sbb kononnya 'segan' dan nak jaga nama baik n nama parti..."
Dalam erti kata lainnya, duit yang dimasukkan oleh Si Fuziah sebanyak RM 300 tu adalah 'Rasuah' supaya Si Mohd Faizal ni tutup mulut dan tidak terus membangkitkan isu itu dilaman media sosial.

Secara tidak lansung, itu membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak ni bukan sahaja Tidak Jujur, malah mereka juga suka mengkhianati janji yang telah dibuat. Maka itu membuatkan mereka tergolong dalam golongan orang yang MUNAFIK!!! Orang MUNAFIK ni Tak Layak jadi pemimpin!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. kebas duit jgk ke wakil rkyat ni?

    BalasPadam
  2. kutu tak makan atas kepala nk makan kat mana lagi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping