Jumaat, Jun 17, 2016

Waima kalau parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu nak mengaku yang diorang ni Tuhan sekali pun, apa yang kita mampu buat? Nak marah, diorang dah tua bangka, bukannya budak sekolah.

Rasanya dah puas dah kita bagi penjelasan, tapi bukannya diorang nak dengar atau baca. Diorang lebih suka hidup dalam dunia angan - angan Mat Jenin dan anggap diri mereka Maksum.

Kalau sebelum ini, calon dari parti KUALI tu di Kuala Kangsar boleh keluarkan fatwa dari Kepala Lutut dia sendiri dengan menyatakan, kalau tak undi dia maka kita akan berdepan kemurkaan tuhan.

Kenyataan yang berbaur ugutan itu jelas membuktikan yang puak parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu lebih suka mempergunakan agama demi meraih sokongan dari kalangan pengundi.

Jadi, apa yang diperkatakan oleh Si Nik Abduh ni ada betulnya juga. Kot parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu nak mengaku diorang parti Islam ke, parti Yahudi ke, biar lantak diorang la.
“Amanah (Parti Amanah Negara) nak dakwa dia parti Islam. Biarlah dengan dakwaannya itu.” Demikian menurut Ketua Pemuda Pas, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz.
Tapi apa yang pasti kata Nik Abduh, PAS tetap dengan perjuangannya menegakkan syiar Islam secara konsisten, memiliki ulama dalam parti dan perjuangannya masih belum menyimpang.
“Hari ini Amanah kata dia parti Islam. Ikut dia la nak dakwa. Tetapi pecah undi Islam ini siapa nak bertanggungjawab? Takkan nak salahkan Pas?
"Pas sudah 65 tahun, tidak terbukti tergelincir, ulama masih teguh bersama Pas, ahli masih ramai bersama Pas. Takkan nak salahkan Pas?,” katanya ketika program santai bersama pemuda di sini, kelmarin.
Dalam erti kata lainnya, parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu hanya sekadar mampu nak 'Mengaku' je diorang tu parti Islam KONONnya. Padahal, pemimpin dalam parti tu semuanya tunduk kepada desakan dan kemahuan DAPigs yang Ultra Chavanist!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Dakwa seorang bleh dakwa,tetapi jangan beretorik denganya.

    BalasPadam
  2. Dalam PAN ada terlalu ramai pemimpin2 yg jenis tunjuk pandai, yg jenis "aku je yg betul, kau orang semua tak betul",yg jenis "pandai cakap, tak pandai kerja", yg jenis putar belit Alam, yg jenis dulu cakap lain,sekarang cakap lain, yg jenis maki hamun dan celupar. Karektor begini kah yg nak diharapkan menjadi pemimpin negara ini?

    BalasPadam
  3. Another MUNAFIK speciment..

    BalasPadam
  4. pan suka cakap besar.

    BalasPadam
  5. Cuba menyeludup dalam PAS, dengan gaya inlektualnya(kecuali mat sabu dgn bodohnya) cuba mengambil alih PAS. Satelah terbongkar rahsia mereka, ahli PAS yg menerima pendapat " Putrajaya dulu baru fikir hudud" akhir melontar mereka kelembah sedih dalam pemilihan AJK Pusat. Sekarang join DAP sebagai hamba yg hina.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping