Khamis, November 03, 2016

Mungkin dek kerana tidak menyangka yang SI Wan Azizah mudah menjadi ghairah membaca kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang sebelum ini membuatkan Si Guan Eng ni sendiri tergeliat lidah nak memberikan sebarang komen mengenainya.

Takde siapa yang sangka. Selama hari ini DAPigs ingatkan PAS sahaja yang sering kali mengkhianati mereka secara terang - terangan. Tapi rupa - rupanya, pemimpin PKR ni pun dari jenis manusia yang mempunyai sifat 'Talam Dua Muka'.

Bahkan sanggup diorang mengkhianati DAPigs secara terang - terangan sedemikian rupa. Maka sebab itu Si Guan Eng tu juga menjadi terkedu apabila melihat reaksi yang diberikan oleh Si Wan Azizah dalam satu kenyataan yang disiarkan semalam.

Namun, demi untuk menutup rasa kemaluannya kepada umum, Si Guan Eng tu buat alasan kononnya kalau dia berikan komen sekali pun, ianya akan disalah lapor dan dijadikan bahan fitnah oleh pihak media yang didakwa Pro Barisan Nasional.

Mendakwa kenyataannya sering diputar belit media arus perdana, Setiausaha Agung DAPigs itu enggan mengulas tentang kemungkinan kerjasama dalam kalangan parti pembangkang termasuk PKR-PAS pada pilihan umum ke-14 akan datang.    
"Saya tidak mahu komen... saya dijadikan bahan bohong dan fitnah oleh media BN (Barisan Nasional) di sini dan saya tidak percaya langsung mereka akan membuat liputan yang tepat," katanya kepada pemberita pada Khamis.
Pada Rabu, Presiden PAS, Si Hadi Awang tu berkata parti tersebut mengalu - alukan perbincangan antara parti - parti pembangkang bagi mewujudkan pertembungan satu lawan satu menentang BN pada pilihan raya umum akan datang.

Hakikatnya, Si Guan Eng tu sendiri menunjukkan yang dia sudah hilang keyakinan terhadap kenyataan yang dibuat oleh Presiden PAS yang kini sudah dilabelkan sebagai 'Musuh Utama' kepada DAPigs yang perlu diperangi secara habis - habisan. Maka sebab itu dia tak nak beri sebarang komen mengenai kenyataan Hadi Awang tu!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping