Selasa, Disember 06, 2016

Kalau rasanya ada dikalangan pembaca blog ni yang sayangkan Tun Mahathir, tontonilah video dibawah ni supaya korang sedar apa yang sebenarnya dilakukan oleh DAPigs ni terhadap bekas Perdana Menteri itu pada ketika ini.

Jika benar korang sayangkan Tun Mahathir, adakah korang sanggup membiarkan dia menjadi "Kuda Tunggangan DAPigs" untuk menjatuhkan YAB Perdana Menteri dan mengambil alih kuasa dari Barisan Nasional dalam PRU akan datang?

Malah persoalannya, ke mana hilangnya suara - suara pemimpin dari kalangan PPBM sendiri yang sebelum ini kuat memberi sokongan kepada beka Perdana Menteri itu? Ke mana hilangnya suara Si Sotong Kering Khairuddin tu ketika ini?

Kot kalau sebelum ini, bila perwakilan DAPigs menghina Tun Mahathir dalam Konvensyen parti itu di Pulau Pinang pun diorang hanya sekadar mendiamkan diri sambil memegang buah kerandut mereka apabila bekas Perdana Menteri itu dihina.

Maka adakah kali ini pemimpin dari parti PPBM tu tetap akan mendiamkan diri dari penghinaan yang dilemparkan oleh penyokong DAPigs ni? Adakah Ketua Armada dan Ketua Wanita PPBM tu hanya sekadar berani dengan orang Melayu je?

Jika dilihatpaparan video dibawah, ternyata pengikut DAPigs ni bukan sekali menyatakan bahawa parti itu hanya mempergunakan Tun Mahathir sebagai 'Kuda Tunggangan' mereka. Tetapi banyak kali dia ulang benda yang sama!!! Itu pun pemimpin PPBM masih tak nak bersuara lagi? Bacul sangat ke diorang ni!!!

Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kesian tun.. Org nak buat alat plk.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping