Rabu, Januari 18, 2017

Heh! Dek kerana terlalu pandai sangat nak menonjolkan kebodohan dirinya sendiri membuatkan Si Khalid Samad yang merengek macam budak kecik semalam telah disekolahkan oleh pihak Polis DiRaja Malaysia.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, PDRM memberi penjelasan mengenai isu yang dibangkitkan oleh Khalid Samad berhubung siasatan serta pendakwaan terhadap penyerangnya di Parlimen sebelum ini.

Polis Kuala Lumpur menafikan dakwaan Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad bahawa suspek utama dalam kejadian rusuhan di luar lobi Parlimen pada 24 November lalu tiada dalam sesi kawad cam yang diadakan polis pada 10 Januari lalu.

Rasa tidak puas hati Ahli Parlimen itu dilaporkan sebuah portal media, semalam telah dijawab melalui satu kenyataan media yang menjelaskan dua kawad cam diadakan berhubung kes itu iaitu pada 13 Disember 2016 dan 10 Januari lalu di Ibu Pejabat Polis (IPD) Daerah Sentul.
"Khalid hadir dalam sesi kawad cam yang diadakan pada 10 Januari dan dalam sesi kawad cam itu, dua suspek dicam daripada 11 orang yang mengambil bahagian termasuk anak kepada Timbalan Menteri melainkan seorang lagi suspek yang belum dikenal pasti," katanya.
Sesi kawad cam itu dilakukan dengan sempurna mengikut prosedur operasi standard (SOP) yang sudah ditetapkan serta turut dihadiri oleh peguam yang mewakili kedua - dua belah pihak yang terlibat.

Justeru, katanya pihaknya menasihatkan agar orang ramai supaya tidak mempercayai kenyataan yang telah dibuat oleh Si Khalid Samad itu dan tidak membuat spekulasi hingga siasatan selesai.

Pada 24 November lalu satu kejadian merusuh berlaku di luar Parlimen membabitkan penyokong Ahli Parlimen Pasir Salak yang juga Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Tajuddin Abdul Rahman dengan Ahli Parlimen Shah Alam.

Dalam erti kata mudahnya, pihak Polis sedang menjalankan tugas mereka mengikut ketetapan serta prosedur yang perlu dipatuhi. Jadi, tak payah la Si Khalid Samad tu nak menrengek macam budak kecik dan cuba nak tunjuk bijak pasal benda yang dia sendiri pun tak tau!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Elokpun kene belasah..spesis munafik ni baling taik kat muka dia lagi bagus..

    BalasPadam
  2. Antara maruah parti lama yang berjasa dalam memberikan title YB dan nama seorang Asoh yang sekadar seorang rakan biasa, nampaknya nama Asoh lebih bernilai dari nama parti lamanya itu?

    BalasPadam
  3. Khalid ni tak ada kerja lain ke? Tuduh itu ini tak betul. Dia ingat dia betul sangat ke?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping