Sabtu, Februari 25, 2017

Heh! Kesian betul tengok nasib yang menimpa Si Mahfuz Bean ni. Nampak sangat yang dia masih lagi belum sedar dari lamunan dan angan - angan yang menganggap dirinya bukan sebahagian dari PAS.

Jika dilihat selama hari ini, Si Mahfuz Bean tu sering merelakan dirinya menjadi Pengkhianat kepada parti dan cenderung menyokong parti yang bermusuhan dengan PAS secara terbuka.

Tapi, apabila perkara itu dibangkitkan, Si Mahfuz Bean tu kerap kali memberikan alasan kononnya dia hanya menyuarakan luahan rasa hati ahli yang setia berada diperingkat akar umbi.

Namun IRONIKnya dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, tindakan yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu nampak gayanya sudah bertentangan dengan apa yang dinyatakan selama ini.

Kali ini, Si Mahfuz Bean tu menyeru agar ahli PAS yang berada diperingkat akar umbi sedar dari lamunan dan melihat dengan mata kepala mereka sendiri bahawa parti itu kini bersekongkol dengan UMNO.

Andaian yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean tu hanya sekadar merujuk kepada keberadaan pemimpin UMNO serta PAS yang sanggup duduk sekapal dalam misi bantuan kemanusiaan.
"Ahli Pas kini gelisah. Sejak dari kecil mereka dilatih bencikan Umno, tiba-tiba pemimpin mereka berbaik dengan Umno.
"Benarlah persepsi bahawa Umno dan Pas kini sudah sekapal sebagaimana ditunjukkan dalam flotilla ini," kata bekas naib presiden Pas itu merujuk kepada bendera Umno dan Pas memenuhi pelabuhan yang menerima kepulangan kapal yang membawa 28 NGO itu.
Tapi yang hairannya, kenyataan Si Mahfuz Bean tu tidak pulak merujuk kepada pemimpin yang sangat disayangi dan disanjunginya pada ketika ini iaitu Tun Mahathir serta Lim Kit Siang.

Bukan ke selama hari ini, kedua - dua pemimpin veteran itu saling benci membenci dan bermusuhan diantara satu dengan yang lain? Dan kebencian mereka sudah menjadi 'Rahsia Umum'.

Sejak dari kecik lagi, Tun Mahathir giat menyemai sifat kebencian dikalangan orang Melayu terhadap DAPigs yang dipimpin oleh keluarga Dinasti Lim itu yang dilabelkan sebagai parti Rasis.

Malah begitu juga sebaliknya. DAPigs yang dipimpin oleh Lim Kit Siang selama hari ini seringkali mendakwa Tun Mahathir sebagai seorang pejuang Ultra Melayu yang perlu diperangi.

Jadi persoalannya sekarang, siapa yang tak sedar dari lamunan ni? Adakah Si Mahfuz Bean tu dah berjaya dibutakan dengan dedak DAPigs dan PPBM sehingga dia sanggup menafikan segala kebenaran yang pernah berlaku sebelum ini!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pkr, pan ikut bontot dapigs lagi bahaya

    BalasPadam
  2. Bangang tak kesudahan yg sorang ni..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping