Selasa, Februari 21, 2017

Heh! Memang jenis muka tak malu betul Si Apek sorang ni ye. Nak kawal pemimpin dalam parti dia sendiri pun dia tak mampu, inikan pulak nak sibuk - sibuk dengan parti orang lain.

Nampak sangat yang Si Apek ni cuba nak ubah cerita dari kepincangan yang sedang berlaku dalam parti dia sendiri sehingga menyebabkan dia terpaksa buat kontroversi yang bukan - bukan.

Jika sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu berhadapan dengan kecaman dari pemimpin DAPigs sehingga ada yang mengambil tindakan keluar parti kerana tidak setuju dengan tindakannya.

Namun, dek kerana Si Apek Kit Siang tu masih enggan mengakui ke-GAGAL-an dirinya sendiri membuatkan dia mula mencari isu baru untuk menutup kemaluannya dari terus terdedah.

Mungkin sebab itulah Si Apek Kit Siang tu membuat tawaran untuk menjadi Jurucakap dipentas Roadshow UMNO yang didakwa mahu mendedahkan isu berkaitan dengan pertukaran wang asing.

Mengulas mengenai isu tersebut, Ketua Penerangan UMNO Malaysia, Tan Sri Annuar Musa berkata, Penasihat DAPigs itu tidak sesuai dan dia juga tidak diperlukan untuk jadi Jurucakap UMNO.
"Bagaimanapun sukacita saya tegaskan, Umno adalah sebuah parti yg sentiasa menjaga kedaulatan Perlembagan negara, mempelopori kesederhanaan, sentiasa menjunjung tinggi prinsip rukun negara, mempertahankan muafakat pelbagai kaum dan agama.
"Oleh kerana mengikut bekas Presiden Umno, Tun Dr Mahathir Mohamed, Kit Siang adalah seorang yang racis, tidak menghormati syariah dan agama Islam dan beliau juga dikenali sebagai seorang yang sosialisma dan kronisma, maka platform Umno tidak sesuai untuk ahli politik sedemikian," tegasnya lagi.
Pokok pangkalnya, Si Apek Kit Siang tu sewajarnya dinasihatkan supaya menjaga parti dia sendiri sebelum dia nak sibuk dengan parti orang lain. Ahli dikalangan parti dia pun dah hilang kepercayaan terhadap kepimpinan dia yang suka bercakap tak serupa bikin!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping