Ahad, Jun 18, 2017

Wah!!! Betul ke cerita ni? Dengar kata ada seorang Ahli Parlimen Barisan Nasional ni membuat dakwaan seolah - olah ADUN - ADUN yang ada dikawasan dia semuanya tak bertanggungjawab.

Kenyataan itu dibuat sewaktu Ahli Parlimen tersebut menyampaikan ucapan didalam satu majlis penyampaian sumbangan kepada Ibu - Ibu Tunggal yang ada dalam kawasan Parlimennya.

Malah ucapan yang disampaikan oleh Ahli Parlimen BN itu juga turut dimuat-naikkan ke laman Facebook peribadinya dan ditonton oleh pengguna laman media sosial tersebut secara terbuka.

Menurut kata Ahli Parlimen tersebut, ADUN - ADUN yang ada dikawasan dia tidak turut serta hadir dalam majlis tersebut walaupun jemputan sudah dibuat kepada mereka sebelum ini.

Kenyataan yang dibuat oleh Ahli Parlimen itu seolah - olah memberikan gambaran bahawa ADUN -ADUN yang berada dibawahnya tidak pandai nak mengambil peluang mendekati Ibu - Ibu Tunggal ni.

Bahkan Ahli Parlimen BN itu juga turut menyindir ADUN - ADUN dikawasannya secara terbuka dikhalayak ramai kononnya dia tak mintak duit diorang untuk menyampaikan sumbangan.

Dari satu sudut, kenyataan yang dikeluarkan oleh Ahli Parlimen BN itu menunjukkan seolah - olah dia seorang pemimpin yang Angkuh dan Sombong tanpa mengambil kira perkara yang sebenar.

Persoalannya, adakah benar pihak penganjur ada membuat jemputan kepada ADUN - ADUN yang dimaksudkan? Betul ke ADUN - ADUN itu telah dimaklumkan mengenai program tersebut?

Bukan apa. Sejak dua menjak ni memang rajin sangat pemimpin BN kena main dengan anak - anak buah mereka sendiri. Tak hantar jemputan dikata ada hantar. Benda tu bukan cerita baru.

Kot ya pun Ahli Parlimen BN tu marah sebab ADUN - ADUN dikawasan dia sebab tak hadir ke majlis yang dia rasmikan, perlu ke dia kempen untuk memburukkan ADUN - ADUN dia sendiri?

Dan yang paling melucukan ialah apabila ADUN - ADUN didalam kawasan dia tu semuanya dari Barisan Nasional juga. Agak - agak cerdik tak tindakan yang dilakukan oleh Ahli Parlimen BN tu gamaknya ya? Yang itu, korang fikir la sendiri!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping