Khamis, Julai 06, 2017

Huh! Setakat bercakap saja la yang mereka mampu lakukan. Bergaduh sesama sendiri ni memang salah satu kelebihan yang dimiliki oleh pemimpin parti PPBM dari dulu sampai sekarang.

Kalau dilihat dari sudut realitinya sekali pun, memang itu je kerja pemimpin parti tersebut. Masa dalam UMNO, diorang bergaduh dengan pemimpin UMNO. Sekarang pun takde bezanya.

Cuma yang berbezanya, kalau dalam UMNO, jika tuduhan yang dibuat itu tidak berlandaskan kepada bukti yang sahih, sudah pasti tindakan akan diambil oleh pihak  yang berkenaan.

Sebaliknya dalam PPBM, mereka hanya mahu mengheret orang yang mebaur fitnah ke Lembaga Disiplin dengan alasan kononnya kerana tidak mahu melihat parti tersebut hancur.

Hanya itu sahaja alasan yang mampu diberikan oleh Naib Presiden PPBM selepas dia dituduh menjadi Agen UMNO dalam PPBm oleh Ketua Armada parti itu sendiri sebelum ini.

Menjawab soalan media, Kak Midah menyatakan bahawa tindakannya menggesa agar Lembaga Disiplin parti mengambil tindakan bukan dengan tujuan untuk mengugut Ketua Armada tu.
"Pemimpin perlu ambil tindakan jika betul-betul sayangkan parti. Sebab jika berterusan berlaku serang menyerang antara pimpinan, saya rasa, parti akan hancur. Dan ini akan melemahkan semangat ahli dan ini akan memberi kekuatan kepada Umno-BN, jadi perkara ini perlu dihentikan," katanya kepada Antarapos.
Namun persoalannya, kenapa Kak Midah tidak mengambil tindakan memfailkan saman terhadap Budak Hingusan tu jika benar tuduhan yang dilemparkan adalah fitnah semata - mata? Kalau setakat nak heret budak hingusan tu ke Lembaga Disiplin je, baik tak payah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping