Isnin, Julai 03, 2017

Setiausaha Agung DAPigs yang masih belum disahkan jawatannya, Lim Guan Eng hari ini menyatakan kebimbangan terhadap situasi terkini yang sedang menghimpit Pakatan Haprak tu.

Tokong DAPigs itu masih lagi ragu - ragu dengan sikap pemimpin Pakatan dan bimbang sebarang masalah yang timbul tidak dapat diselesaikan dikalangan mereka secara bersama.

Namun, Guan Eng bagaimanapun berkata, dengan masa yang mencukupi gabungan pembangkang itu akan bersedia untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke-14 akan datang.
"Saya bimbang, tetapi jika anda mengingati semula pada 2008, kita pun tidak bersedia namun pembangkang pada masa itu memenangi lima negeri.
"Kali ini kita tidak melihat kepada tsunami 2008 tetapi kita melihat tsunami Malaysia," katanya kepada pemberita di majlis memperkenalkan buku The People's Chief Minister - Lim Guan Eng di Petaling Jaya hari ini.
Beberapa kemelut menghimpit pembangkang masa kini termasuk pembahagian kerusi untuk menghadapi saingan Barisan Nasional (BN) pada PRU14 kelak.

Bukan itu sahaja mereka juga dikatakan saling bertegang urat dalam membincangkan struktur kepimpinan PH yang sehingga kini belum dapat dimuktamadkan.
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping