Rabu, Julai 05, 2017

Heh! Memang takde kemaluan sungguh puak - puak PAN ni. Sebelum ni, diorang jugak yang beria - ia mintak 'Cerai', tetiba sekarang nak mengaku sebagai 'Anak Kandung' pasal apa?

Kalau dalam kehidupan biasa, orang yang tiba - tiba mengaku sebagai 'Anak Kandung' ni sebab nak berebut harta pusaka. Mungkin sebab itu PAN mengaku yang diorang 'Anak Kandung' PAS.

ATAU mungkin dek kerana terlalu teruja selepas dicalonkan oleh Penasihat DAPigs membuatkan Si Husam ni mula hilang akal dan mengaku yang dia merupakan 'Anak Kandung' PAS.

Bagaimana mungkin Husam boleh mengaku yang parti dia merupakan 'Anak Kandung' PAS jika selama hari ini kerja yang dilakukan oleh PAN hanya memburuk - burukkan parti itu secara terbuka?

Secara logiknya, ada ke 'Anak Kandung' didalam dunia ni yang pergi depan orang ramai, berdiri diatas pentas Politik mengutuk dan menabur fitnah terhadap 'Ibu Bapa Kandung' mereka sendiri?

Hanya anak yang DERHAKA je buat kerja macam tu Husam oi! Itu pun dia masih ada hati nak mendakwa kononnya parti dia tu 'Anak Kandung' PAS? Memang dasar tak sedar diri sungguh.

Kalau betul pun parti Si Husam tu 'Anak Kandung' PAS, tapi pembesaran mereka banyak dipengaruhi oleh DAPigs. Nama je Islam, tetapi apa yang diamalkan tidak mencerminkan Islam tu sendiri.

ATAU dalam erti kata mudahnya, parti Si Husam tu nama je memperjuangkan Islam. Tapi hakikatnya, pegangan mereka berlandaskan kepada fahaman yang dianuti oleh DAPigs selaku 'Abang Besar'.

Maka untuk mengatakan bahawa parti Si Husam tu sebagai 'Anak Kandung' PAS memang tak masuk akal. Kalau setakat nak mempergunakan Islam untuk tujuan menjaga kepentingan Politik Peribadi sendiri baik tak payah!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Cakap macam orang tak sedar diri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping