Rabu, Julai 05, 2017

Heh! Dah takde modal sangat dah Ketua Armada PPBM ni gamaknya sehingga dia terpaksa menabur fitnah secara terbuka. Fitnah tu pulak dilemparkan terhadap pemimpin partinya sendiri.

Terdahulu, Ketua Armada PPBM yang dilabelkan sebagai 'Budak Hingusan' yang mentah Politik tu tampil membuat dakwaan kononnya Naib Presiden PPBM tu merupakan 'Agen UMNO'.

Menafikan dakwaan yang dilemparkan itu, Kak Midah menggesa agar Budak Hingusan tu diheret ke Lembaga Disiplin parti supaya tindakan tegas dapat diambil terhadap tuduhan yang dibuat.
"Saya harap lembaga displin akan bertindak kerana jika diabaikan, dan ahli parti bebas menyerang satu sama lain secara terbuka, parti akan musnah. 
"Lebih-lebih lagi Syed Saddiq seorang Ketua Pemuda (Armada), jawatan penting parti.
“Tetapi sudah dua kali dia menyerang saya, dan ini sudah keterlaluan. Siapa sebenarnya agen Umno, dia atau saya?” soal Hamidah.
Tapi yang herannya, kenapa Kak Midah hanya sekadar nak heret Budak Hingusan tu ke Lembaga Disiplin? Kenapa tidak dia heret budak tu ke mahkamah diatas tuduhan yang dilakukan?

Sewajarnya, Kak Midah failkan saman terhadap Ketua Armada PPBM itu supaya dia tidak sesuka hati menabur fitnah terhadap orang lain tanpa sebarang bukti, biarpun dalam partinya sendiri.

Kenapa Kak Midah takut? Adakah Kak Midah hanya mementingkan soal nak menjaga maruah parti sehingga dia sanggup mengabaikan maruah dirinya sendiri sebagai seorang pemimpin?

Apa yang pasti, sikap yang ditonjolkan oleh Ketua Armada PPBM itu memang membuktikan bahawa dai masih lagi mentah dalam Politik. Hanya orang yang takde 'Integriti' seperti Rafizi tu je yang suka menabur fitnah terhadap orang lain ni. Termasuk la pemimpin parti dia sendiri!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping