Jumaat, Julai 07, 2017

Heh! Boleh terbanyang wajah cuak Si Azmin Ali tu apabila dia dapat tahu yang Si Nurul Izzah tu pergi ke London untuk berjumpa dengan Pengerusi PPBM, Tun Mahathir baru - baru ini.

Tapi dek kerana nak cover kemaluan dirinya sendiri, maka terpaksa la Si Azmin tu membuat spekulasi kononnya Si Nurul Izzah tu pergi ke London untuk berhari raya dengan Tun Mahathir.

Malah dalam masa yang sama, Si Azmin tu cuba untuk menafikan kononnya tindakan Si Nurul Izzah tu pergi mengadap Tun Mahathir bagi membincangkan struktur kepimpinan Pakatan.
"Sesiapa sahaja boleh berjumpa Dr Mahathir. Perbincangan perlu dilakukan dalam semangat PH, bukan individu. Mungkin Nurul Izzah ke sana untuk berhari raya dengan Dr Mahathir.
"Saya tidak tahu tetapi saya tak rasa begitu (bincang pasal PH). Jika kita berbincang berkenaan polisi dan hala tuju PH, ia mesti dibincangkan dalam Majlis Pakatan Harapan," tegasnya ketika ditemui di Majlis Jalinan Kasih Aidilfitri PKNS, petang tadi.
Namun dari satu sudut, alasan yang diberikan oleh Si Azmin tu nampak sangat tak masuk akal dan hanya dianggap cuba nak memperkotak - katikkan minda rakyat secara terang - terangan.

Kalau difikir dari segi logik pun, apa kejadahnya pulak Si Nurul Izzah tu nak terbang ke London hanya semata - mata untuk berhari raya dengan orang yang pernah tuduh bapanya meliwat?

Kalau setakat nak pergi beraya dengan Tun Mahathir, tunggu di Malaysia pun boleh Azmin oi! Tak payah la Si Nurul Izzah tu beria - ia sampai terpaksa terbang sampai ke London pulak.

Pokok pangkalnya, Si Azmin tu sendiri mengakui bahawa dia pun tidak tahu apa agenda sebenar Si Nurul Izzah tu sanggup terbang sampai ke London dan bertemu dengan Tun Mahathir.

Maka sebab itu la dia sanggup menipu dirinya sendiri dengan mencipta spekulasi sedemikian rupa untuk terus mengaburi mata rakyat terhadap kepincangan yang sedang berlaku dikalangan puak Pakatan Haprak tu pada ketika ini!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Bengong punya MB.. malu aku sokong kau dulu.. ppuuiihh tak kecoh pulak belanja nak berjumpa sorang aje utk berhari raya... pegi mampus PKR..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping