Jumaat, Julai 07, 2017

Seperti mana yang telah dibongkarkan sebelum ini, sudah pasti Si Nurul Izzah tu mempunyai agenda yang cukup besar sehingga dia sanggup terbang ke London bertemu dengan Tun Mahathir.

Ternyata, alasan yang cuba diberikan oleh Si Azmin yang mendakwa kononnya Nurul Izzah pergi berjumpa dengan Tun hanya untuk berhari raya sememangnya satu alasan yang tak masuk akal.

Blog CucuTokSelampit melaporkan, sekembalinya mantan Perdana Menteri 22 tahun itu dari London, macai ProTun mengharapkan dia akan membawa idea bernas untuk menjatuhkan Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak. 

Sebaliknya berita yang dibawa adalah dia bersetuju Mantan Timbalan Perdana Menterinya, Anwar Ibrahim yang kini bercuti di River Bamboo Inn dilantik menjadi Perdana Menteri.

Jangan katakan macai ProTun, kami penyokong-penyokong Kerajaan sekalipun menjadi 'blank' kalau setakat ini sahaja strategi daripada Pengerusi Parti Chap Bunga selapas berhari raya di London.

Adakah keputusan ini hasil daripada lawatan anak Anwar Ibrahim, Nurul Izzah awal minggu ini ke London bertemu Tun Dr Mahathir?

Kalau setakat hendak menjadikan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri, tidak perlulah Tun Dr Mahathir bersusah payah menghadapi gelombang reformasi Rakyat pada tahun 1998 dengan memenjarakan Anwar Ibrahim.

Bukankah lebih senang beliau terus menaikkan Mantan Timbalan beliau itu terus sebagai Perdana Menteri selepas beliau?

Tun Dr Mahathir yang sebelum ini memecat Anwar Ibrahim dan menuduh bekas Timbalan beliau itu sebagai tidak bermoral, korup dan menyalah-guna kuasa akhirnya bersedia menyokong Anwar untuk menjadi Perdana Menteri.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Bagus..
    Perkembangan paling baik..

    BalasPadam
  2. Cacamarba...haru biru dah politik tanah air.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping