Sabtu, Julai 01, 2017

Huh! Memang Haramjadah sungguh geng Merosakkini ni ya. Ingatkan diorang ni suka fitnah pemimpin Barisan Nasional je. Rupanya peniaga pun boleh jadi mangsa fitnah diorang juga?

Mungkin diorang ni terlalu ghairah sangat kot nak menabur fitnah sampai tahap orang meniaga makanan pun boleh jadi bahan modal untuk diorang berpolitik dan melemparkan fitnah.

Dek kerana keghairahan diorang yang tak tentu arah tu telah mengakibatkan pengusaha makanan tersebut mengambil tindakan dan memfailkan saman terhadap laman portal Pro Yahudi tu.

Pengusaha makanan, G. Gobi Krishan yang terbabit dengan isu tender kantin di Polikteknik Seberang Perai (SPS) membuat laporan polis kerana mendakwa difitnah portal MalaysiaKini.

Gobi Krishnan, 45, yang mengusahakan syarikat makanan G A Multi Trading membuat laporan itu di ibu pejabat polis Seberang Perai Tengah (SPT) di sini kira-kira pukul 7 petang semalam.

Tambahnya, beliau tidak pernah membuat kenyataan dipaksa memeluk Islam sebaliknya hanya melahirkan rasa tidak puas hati berhubung sijil pengiktirafan piawaian (ISO) shariah yang dikenakan terhadap bukan Islam.
“Saya tidak berpuas hati dengan laporan portal itu yang bertentangan dengan apa yang saya maksudkan ketika sidang akhbar bersama Timbalan Ketua Menteri II, Prof. Dr. P. Ramasamy semalam.
“Malah, portal berita itu juga melaporkan saya akan mengheret isu ini ke mahkamah sedangkan saya tidak pernah membuat kenyataan seperti itu,” katanya.
Semalam portal Merosakkini memuat naik laporan berita berserta gambar Gobi Krishnan dan Ramasamy ketika sidang akhbar di pejabat Timbalan Ketua Menteri II berkenaan di Komtar di sini semalam, kira-kira pukul 4.49 petang.

Dalam pada itu, Gobi Krishnan berkata, beliau membuat laporan polis kerana khuatir laporan berita portal berkenaan disalah tafsir sehingga boleh mencetuskan ketegangan perkauman.

Tapi dari satu sudut, memang itu pun peranan utama yang dimainkan oleh laman portal Merosakkini tu sebenarnya. Kerja diorang memang untuk mencetuskan ketengangan kaum mengikut agenda yang direncanakan oleh Yahudi dan DAPigs!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping