Isnin, Ogos 14, 2017

Untuk sekian kalinya, Si Azmin Ali ni dengan penuh rasa bongkak dan sombong menyatakan bahawa dia bersedia untuk berpindah ke Parlimen Pekan menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Jika sebelum ini, Si Menteri Besar Selangor tu tampil dengan kenyataan tersebut sewaktu ditanya berhubung khabar angin kononnya dia akan berpindah dan bertanding di Parlimen Ampang.


Si Azmin mendakwa, sekiranya dia tidak bertanding di Parlimen Gombak, maka langkah yang paling strategik adalah untuk berpindah ke kawasan Parlimen tempat YAB Datuk Seri Najib.

Ujar Azmin, sekiranya PKR tidak menyenaraikan nama dia bagi mempertahankan Parlimen Gombak, maka langkah strategik yang harus diambil adalah dengan meletakkan dia di Pekan.
“Kita kena menang semua, saya sudah sebut kalau saya nak pindah, saya tidak pindah ke Ampang. Kalau parti suruh saya pindah, dari segi strategi saya nak pindah Pekan,” katanya selepas merasmikan Karnival Inisiatif Peduli Rakyat di Kampung Baru, Batu Caves hari ini.
Dari satu sudut, kenyataan Si Azmin itu dilihat seolah - olah mencabar kepimpinan partinya sendiri ekoran tercetusnya khabar angin yang mengatakan bahawa dia akan berpindah ke Ampang.

Maka atas dasar itu, Azmin dicabar agar tidak menjadi seorang PENGECUT. Mari la bertanding di Parlimen Pekan jika dia benar - benar yakin dengan kenyataan yang dibuat. Dan PKR perlu mengambil langkah tersebut jika benar mereka mempunyai maruah. Bukan setakat pandai bercakap je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping