Khamis, Ogos 10, 2017

Inilah masalahnya bila dia rasa diri dia cerdik dari orang lain. Bila orang kata dia masih lagi mentah dalam Politik, bukan main lagi dia meroyan. Bila orang gelar dia Budak Hingusan, dia marah.

Mungkin bagi Si Ketua Armada ni, ianya adalah satu pengikhtirafan yang cukup besar dan sangat membanggakan apabila dapat keluar muka dia dalam laman portal rasmi puak DAPigs.

Paling tidak, mungkin dia terasa diri dia semakin popular apabila diberi peluang untuk mengeluarkan kenyataan bagi pihak Tun Mahathir dan cuba untuk dapatkan sokongan dari DAPigs.

Tapi, tanpa disedari, Si Ketua Armada tu sebenarnya telah dipergunakan oleh DAPigs untuk terus memburukkan imej Tun Mahathir biarpun bekas Perdana Menteri itu sudah bersama dengan Pakatan.

Kalau sekali tengok pun kita boleh tahu yang DAPigs memperalatkan Si Budak Hingusan untuk membuat dakwaan kononnya Tun Mahathir adalah seorang pemimpin yang telah melakukan Dosa Besar.

Baca tajuk tu pun kita boleh nampak tujuan sebenar puak DAPigs tu yang selama ini menganggap Tun Mahathir sebagai Musuh Utama mereka yang perlu diperangi secara mati - matian.

Dari satu sudut, DAPigs seolah - olah memberikan gambaran bahawa selama 22 tahun Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri, dia telah banyak melakukan dosa kepada rakyat Malaysia.

Dan dalam masa yang sama, DAPigs juga membayangkan seolah - olah bekas Perdana Menteri itu ingin menebus dosa yang telah dilakukan selama ini dengan menyokong Pakatan.

Secara kesimpulannya, taktik DAPigs mahu mempergunakan Si Budak Hingusan ni untuk memburukkan Tun Mahathir telah berjaya. Namun malangnya, ia masih belum mampu untuk menghasut rakyat agar memberi sokongan kepada parti Chauvanist tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. hai lah sadiq...meleleh air liur bang nuar kat dalam nuuu..dia keluar esok siap kau....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping