Ahad, Ogos 13, 2017

Seperti mana yang kita duga, bekas Perdana Menteri itu sudah pasti akan terkedu apabila ada yang tanya berhubung dakwaan kes liwat yang melibatkan Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Walaupun program yang dianjurkan hari ini diberi tajuk "Nothing To Hide 2.0", namun bekas Perdana Menteri itu masih juga cuba menyembunyikan kebenaran dari pengetahuan orang awam.

Sebaliknya, bekas Perdana Menteri itu nampaknya masih bermain teka - teki apabila ditanya sama ada Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi mangsa politiknya atau benar-benar pesalah liwat.

Ketika ditanya berkenaan perkara tersebut oleh salah seorang penyokong dalam program Nothing To Hide 2.0 petang ini, Tun M hanya menjawab ia hanya satu kisah lama antara dia dan Si ketua Penipu tu.
“”Itu perkara lama. Ketika saya jumpa dia (Anwar), dia tak tanya pun soalan macam tu,” jawabnya.
Malah, ada juga yang bertanya, adakah bekas Perdana Menteri itu masih menganggap Si Ketua Penipu itu sebagai seorang Peliwat atau hanya sekadar mangsa kerakusan Politik Tun Mahathir sendiri.

Katanya, jika Tun Mahathir masih lagi menganggap Si Ketua penipu tu bersalah diatas dakwaan melibat bekas pembantu peribadinya, maka bekas Perdana Itu baru sahaja mengangkat bekas banduan menjadi Perdana Menteri.
“Assalamualaikum Tun, saya bergaduh adik-beradik kerana Tun dan Anwar. Adakah Anwar Ibrahim benar-benar pesalah liwat negara atau mangsa kerakusan politik Tun?
“Kalau Anwar benar-benar pesalah, Tun baru saja mengangkat banduan sebagai bakal perdana menteri, sedangkan banduan awam susah untuk mendapatkan pekerjaan,” soalnya.
Bagaimanapun, Tun M tetap enggan menjawab secara khusus berkenaan soalan tersebut. Sebaliknya, dia cuba memujuk semua pihak bersatu untuk menjatuhkan Perdana Menteri Malaysia.

Sebagai rekod, Tun Mahathir sebelum ini pernah mendakwa Si Ketua Penipu tu secara terbuka kerana terlibat dengan gejala seks songsang yang turut pernah melanggan beberapa orang Pelacur.

Secara kesimpulannya, Tun Mahathir yang sebelum ini mendabik dada mendakwa dia sedia menjawab apa sahaja soalan yang dibangkitkan dalam program hari ini hanya sekadar omongan kosong semata - mata. Nak jawab soalan berkaitan dengan Si Ketua Penipu tu pun dia tak mampu!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Nothing to hide 2.0
    Hanya 1 sy nk ckp.. padan muka..
    Nak kenakan org.. sekali Makan tuan..

    BalasPadam
  2. Ini lah 'nothing to hide' kepada Mahahtir.Semut Hitam kena tukar ,gelaran Ketua Penipu ,bukan lagi Anwar ,tapi Mahathir.

    BalasPadam
  3. Tun akan jawab nanti dalam forum something to hide 3..

    BalasPadam
  4. org tua dah nyanyuk...buat apa nak tanya lagi...maka jawapan org nyanyuk lah yg akan dapat...politik yg kotor lagi jijik...phuikkkk

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping