Sabtu, September 23, 2017

Walaupun pada hakikatnya, kenyataan yang dibuat oleh pemimpin PAS ini tidak ditujukan secara terbuka, tetapi kita tau yang ianya dibuat khusus kepada pemimpin parti DAPigs tu.

Bukan sahaja Pesta Gay yang didakwa bakal diadakan di Malaysia sahaja yang menjadi isunya. Bahkan pesta arak yang menjadi isu hangat baru - baru ni pun melibatkan DAPigs.

Tinggal lagi, DAPigs tidak mengaku bahawa mereka terlibat menganjurkan pesta tersebut. Tetapi realitinya, mereka merupakan 'Tangan Ghaib' disebalik propaganda pihak penganjur.

PAS menyifatkan penganjuran pesta gay di sini pada 30 September ini adalah siri eksperimen pihak liberal untuk menjadikan Malaysia sebagai tempat berlangsungnya acara songsang.

Naib Ketuanya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, kehidupan LGBT itu yang gigih dipromosikan atas nama kebebasan dan hak asasi sebenarnya untuk terus mencabar Islam sebagai tonggak di negara ini.
“Provokasi ini lanjutan daripada pelbagai penganjuran seumpama itu termasuk pesta arak, bogel dan maksiat lain yang cuba ditaja dalam skala besar dan didalangi oleh kepentingan tertentu.
“Rakyat perlu menyedari sikap melampau yang jijik ini cuba didesak pihak tertentu menjadi sebahagian gaya hidup masyarakat,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Acara songsang ini dipercayai tersebar selepas pihak penganjur menyiarkan sebuah poster rasmi di media sosial yang mahu mengadakan pesta itu di Kuala Lumpur, 30 September ini.

Pesta gay itu dikatakan sebagai ‘pemanas badan’ menjelang White Party Bangkok selama tiga hari bermula di Bangkok, Thailand, 28 Disember depan.

Ahmad Fadhli juga berkata, perbuatan itu tidak bermoral, terkutuk dan hilang pedoman dari fitrah sebenar kejadian manusia boleh mengundang kemurkaan Allah dan bertentangan sama sekali dengan norma dan nilai hidup manusia bermaruah.
Categories: , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping