Sabtu, Oktober 07, 2017

Kecut Buah Kerandut Si Tony Puaka tu nak sahut cabaran berdebat dengan seorang Budak Suruhan. Nampak sangat pemimpin DAPigs ni takut dengan kebenaran. Maka sebab itu dia bagi banyak alasan.

Kalau sebelum ini, Si Tony Puaka tu secara tidak sengaja melabelkan Rafizi sebagai seorang yang BODOH kerana menyahut cabaran debat terbuka dengan Budak Suruhan yang sama.
Hakikatnya, tindakan Si Tony Puaka tu hanya sekadar nak menutup kemaluan dirinya sendiri yang takut berhadapan dengan cabaran yang dikemukakan oleh Eric See To baru -baru ini.

Malah, dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Tony Puaka tu mendakwa cabaran Timbalan Pengarah Strategi dan Komunikasi BN itu sebagai hanya cubaan untuk menipu rakyat.
"Selama bertahun-tahun anda bersembunyi di sebalik nama samaran, 'Lim Sian See' untuk mengambil potshots di pemimpin Pakatan kerana tidak perlu bertanggungjawab.
"Sekarang, anda bukan seorang menteri, timbalan menteri, ahli parlimen atau wakil rakyat. Jadi, awak tidak ada dalam politik.
"Apa sahaja yang anda katakan dalam pernyataan atau dalam perdebatan, benar-benar boleh disangkal oleh bos politik anda," kata Pua dalam satu kenyataan.
Pokok pangkalnya, Si Tony Puaka tu sendiri takut nak berdepan dengan orang yang dianggap sebagai budak suruhan. Maka sebab itu dia keluarkan pelbagai alasan untuk menutup ketakutannya.

Secara kesimpulannya, perkara seperti itu memang sudah menjadi kebiasaan dikalangan pemimpin puak Pakatan Haprak seperti Si Tony Puaka tu. Sedangkan dikalangan ahli parti pun mereka takut nak berhadapan secara terbuka, inikan pula dengan orang dari luar parti mereka sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping