Sabtu, Oktober 07, 2017

Lebih kurang gitu la jawapan yang pasti akan diperolehi sekiranya soalan diajukan secara terbuka. Kot celah mana sekali pun, sudah pasti jawapan seperti itu akan keluar dari mulutnya.

Sama jugak la macam pendiriannya terhadap DAPigs. Dulu, dia juga yang mempersetankan DAPigs dan melabelkan parti itu sebagai sebuah parti yang Rasis. Tapi sekarang, pendirian itu sudah berubah.

Tapi, memang tak salah kalau dia nak menghadiri majlis solat hajat untuk Si Ketua Penipu tu. Lagi pun, apa yang dihajatkannya, kita sendiri pun tak tau. Malah jemaah lain pun tidak pasti.

Tambahan pula, solat hajat itu memang dituntut dalam Islam. Jadi, memang tak salah sekiranya ia dilakukan oleh sesiapa sahaja, termasuk dikalangan puak Pakatan Haprak tu sendiri.


Paling tidak, boleh juga diorang berdoa dan berhajat agar Si Ketua Penipu tu belajar dari salah laku yang telah dibuat sebelum ini. Boleh juga diorang mendoakan semoga Si Ketua Penipu tu berubah.

Dan diorang pun boleh mendoakan semoga Tun Mahathir terbuka hati untuk membuat kenyataan secara terang - terangan berhubung dakwaan yang pernah dibuat terhadap Si Ketua Penipu tu.

Sekurang - kurangnya, bekas Perdana Menteri itu berani mengakui kesilapannya melabelkan Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Pelaku Seks seperti yang digambarkan selama ini.

Dakwaan itu dibuat bukan sahaja dimulut atau diatas pentas ceramah. Sebaliknya, ia masih tercatat didalam buku tulisannya sendiri yang turut dijual secara meluas ke serata pelusuk dunia.

Namun bagi sesetengah pihak, kehadiran Tun Mahathir yang turut serta dalam Majlis Solat Hajat buat Si Ketua Penipu tu sebelum ini bukan hanya sekadar satu langkah Politik semata - mata.

Bahkan mereka juga turut beranggapan bahawa bekas Perdana Menteri itu masih menganggap Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Pelaku Seks seperti mana yang didakwanya.

Bagi mereka, Tun Mahathir hanya membantah pemenjaraan Si Ketua Penipu itu yang dianggap cubaan untuk menghalangnya dari terus aktif dalam Politik. Bukannya salah laku seksual yang telah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping