Selasa, Oktober 24, 2017

Heh! Kalau sekali imbas, kenyataan yang dibuat oleh pemimpin kanan DAPigs ini seolah - olah mengimbau kembali kepada isu yang pernah mereka bangkitkan pada tahun 1997 yang lalu.

Pada ketika itu, DAPigs juga sibuk menyelak hal dalam kain kelambu orang dengan membuat dakwaan secara terbuka terhadap Anwar Ibrahim yang terlibat dalam salah-laku seksual.

Malah, DAPigs juga yang mula - mula menuduh Si Ketua Penipu tu terlibat dengan aktiviti seks songsang apabila mendiang Karpal Singh mendakwa dia ada bukti berkaitan dakwaan tersebut.

Tapi hari ini, bukan sahaja mendiang Karpal Singh tu pernah menjadi Ketua pasukan Peguam kepada Anwar dalam menghadapi kes liwat yang melibatkan Si Ketua Penipu tu sendiri.

Bahkan DAPigs juga hari ini dilihat bermati - mati membuat desakan terhadap Kerajaan supaya Si Ketua Penipu tu dibebaskan atas tuduhan yang pernah mereka lemparkan sebelum ini.

Dari satu sudut, nampak sangat tindakan yang dilakukan oleh DAPigs itu membuktikan bahawa mereka seolah - olah tidak mempunyai integriti dalam memperjuangkan sesuatu isu.

Jika dulu, diorang tuduh Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat. Tapi hari ini diorang pulak yang beria - ia mendesak Kerajaan supaya membebaskan Si Ketua Penipu tu dari tuduhan meliwat. Kan pelik tu?

Tapi hakikatnya, bagi parti RETORIK dan MUNAFIK seperti DAPigs ni, perkara sedemikian memang sudah menjadi kebiasaan bagi mereka. Malah ianya dah tak menjadi perkara yang aneh.

Maka sebab itu kita lihat hari ini, DAPigs boleh bermusuhan dengan PAS sedangkan pada suatu ketika dahulu, hubungan diantara kedua - dua parti itu diibaratkan macam Abang dengan Adik.

Begitu juga hubungan DAPigs dengan Tun Mahathir yang suatu ketika dahulu pernah dituduh sebagai Ultra Melayu berubah dan Tun Mahathir kini diangkat menjadi salah satu 'Tokong' mereka.

Bayangkan. Jika sikap RETORIK yang sering berubah - ubah pendirian ini menjadi kebiasaan bagi puak DAPigs, bagaimana pula mereka nak menjamin masa depan Negara kelak?

Kalau sekarang pun DAPigs dah tak mempunyai pendirian yang tetap, inikan pula jika mereka mendapat kuasa untuk memerintah kelak. Demi menjaga kepentingan Politik Peribadi, mahu jahanam Negara dibuatnya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping