Rabu, Oktober 11, 2017

Hahaha!!! Siapa sangka. Kelantangan Si Tipah Koyak ni akhirnya menyebabkan dia ditempal oleh seorang Mahasewel yang dulunya penyokong tegar kepada Si Ketua Penipu tu.

Kalau nak tau sejauh mana taksubnya Si Mahasewel ni terhadap Si Ketua Penipu tu sampai dia sanggup langgar cermin kedai. Waima Si Tipah Koyak pun tak pernah buat kerja macam tu.

Bayangkan. Sehebat - hebat Rafizi pun, dia tak berani nak bersemuka dengan Si Tipah Koyak ni secara terbuka. Sebaliknya, Si Rafizi tu lebih suka bersembunyi disebalik kain Wan Azizah.

Namun secara realitinya, Si Tipah Koyak tu bukannya peduli sangat dengan isu perobohan rumah tu. Tapi sebaliknya serang tu dibuat kerana PSM tidak menghormati bos dia, Si Azmin Ali tu sebelum ini.


Maka tak hairan la sekiranya Si Mahasewel ni berani tampil memberi peringatan terbuka kepada Si Tipah Koyak itu supaya lebih banyak membaca buku berkaitan dengan kewujudan PKR.

Antara lain, Si Mahasewel mendakwa, sebagai Ahli Majlis Pemimpin Pusat PKR, Si Tipah Koyak tu sepatutnya memperbanyakkan bacaan sejarah perjuangan tokoh pemimpin lama dalam PKR.

Katanya, melalui pembacaan tersebut, Si Tipah Koyak tu boleh mengetahui perjuangan asal parti itu yang banyak mengangkat isu rakyat tertindas seperti nasib Si Ketua Penipu tu sendiri.

Tambahnya, ianya berikutan pendirian Si Tipah Koyak berkaitan dengan isu perobohan rumah di Subang baru - baru ini yang dilihat hanya ‘mengikut bontot’ Azmin Ali secara bulat - bulat.
“Adik-beradik dia(Latheefa), malah bapa dia juga penulis. Pinjamlah bahan bacaan mereka berkenaan perjuangan tokoh-tokoh lama PKR yang berjuang membela nasib rakyat tertindas seperti kes di Subang ini.
“Latheefa tak tahu, apa sejarah perjuangan parti dia, dia hanya tahu perjuangan kumpulan ‘kartel Azmin’ semata-mata. Sebab tu dalam isu perobohan rumah di Subang, Latheefa nampak bodoh apabila dilihat mempertahankan tindakan kerajaan negeri Azmin,” katanya.
Dalam erti kata lainnya, Si Mahasewel ni cuba memberikan gambaran bahawa Si Tipah Koyak tu tidak mengambil tahu mengenai isu sebenar yang diperjuangkan sedangkan hakikatnya, Si Tipah Koyak tu sekadar nak jaga bontot Si Azmin Ali tu je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping