Ahad, Oktober 08, 2017

DAPigs ada hati nak jaga kebajikan rakyat? Mimpi disiang hari je la!!! Sama macam Mimpi Basah budak baru aqil baligh. Itu sahaja gambaran yang dapat diberikan buat puak DAPigs ni.

Nak jaga kebajikan rakyat menda kejadahnya kalau ahli dan pemimpin parti itu sendiri dibiarkan merempat? Kalau DAPigs nak jaga kebajikan rakyat, suruh dia jaga kebajikan pemimpin dia sendiri.

Suruh puak - puak DAPigs ni pergi bantu pemimpin diorang yang sakit dalam hospital dulu. Jangan biarkan mereka tu merungut mintak bantuan dengan Kerajaan Barisan Nasional pulak.


Sedangkan pemilihan parti pun kucar kacir dan masih GAGAL nak diselesaikan sehingga ke hari ini, ada hati lagi puak DAPigs ni berangan nak memerintah Negara? Memang dasar tak sedar diri sungguh!

Sehingga ke hari ini, isu berkaitan dengan pemilihan CEC DAPigs tu masih lagi belum dapat diselesaikan. Isu tu dah dibangkitkan oleh ahli parti mereka sejak tahun 2012 lagi. Tapi tak dipedulikan oleh pemimpin parti.
15 Disember 2012 – Kongres Nasional DAP untuk memilih 20 ahli Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) yang baharu. Kesemua calon Melayu ditolak oleh wakil-wakil yang hadir di majlis tersebut. Ianya menyerlahkan satu parti yang rasis dan tidak dapat menerima orang Melayu di dalam kepimpinan tertinggi mereka.
3 Januari 2013 – Hanya setelah 3 minggu barulah DAP mengaku berbohong tentang pemilihan CEC DAP kononnya berlaku kesilapan teknikal dan menyalahkan program komputer Microsoft Excel. Tindakan DAP itu dikutuk oleh rakyat kerana parti cauvinis itu hanya ‘memperbetulkan’ pemilihan CEC setelah didesak dan terbukti parti itu rasis kerana tiada seorang pun Melayu berjaya merebut 20 jawatan CEC. - baca Kronologi seterusnya disini...
Bila penipuan itu didedahkan kepada umum, DAPigs cuba nak salahkan Kerajaan Barisan Nasional kononnya sengaja mencipta propaganda untuk memburukkan kepimpinan parti tersebut.

Walhal yang mendedahkan penyelewengan dalam pemilihan itu adalah dari kalangan ahli mereka sendiri. Bukannya ROS yang buat pendedahan mengenai kepincangan dalam pemilihan tersebut.

Itu membuktikan bahawa puak DAPigs ni memang Tak Layak dijadikan pemimpin Negara. Belum pun diorang dapat kuasa, diorang dah menyeleweng. Kalau dapat tampuk pemerintahan Negara, alamat jahanam la jawabnya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping