Ahad, Oktober 08, 2017

Hah! Nampak tak betapa ramainya orang yang sudah mula hilang keyakinan terhadap amalan Politik Longkang yang menjadi kebiasaan Si Menteri Besar Selangor tu selama hari ini?

Itu membuktikan bahawa rakyat sudah mula hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Azmin selaku Menteri Besar Selangor yang kerap kali bermain Politik demi menjaga kepentingan peribadinya.

Kalau sebelum ini, Si Azmin Ali tu tetap bertegas mahu berunding dengan PAS berhubung isu kerjasama Politik menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang tanpa konsensus Pakatan.

Tindakan Si Azmin itu disifatkan sebagai satu langkah terdesak untuk dia mengekalkan kuasa di Selangor dan membelakangi kepentingan rakan sekutu dalam gabungan Pakatan Haprak tu.

Malah, apa yang dilakukan oleh Si Azmin itu juga merupakan salah satu amalan Politik Longkang yang menjadi bahan pertikaian dikalangan puak Pakatan Haprak tu selama hari ini.

Maka tak hairan la sekiranya PSM juga turut berasa sangsi dengan kerjasama Politik yang dihulurkan sebelum ini dan mendakwa Si Azmin Ali tu tidak ikhlas membincangkan soal pembahagian kerusi.

Bahkan Ahli Jawatankuasa Pusat PSM S Arutchelvan turut mendakwa Azmin hanya semata-mata “mengitar semula” janji - janji lama yang pernah ditaburkan kepada parti itu sebelum ini.
“Selepas PRU 2008, kami menulis banyak kali kepada Pakatan Rakyat untuk menyertai pakatan pembangkang tetapi tiada apa yang berlaku,” katanya pada sidang media untuk mengumumkan calon mereka untuk Pelabuhan Klang.
Dalam erti kata lainnya, Politik Longkang yang menjadi amalan Si Azmin Ali tu sebelum ini ternyata membuatkan rakyat semakin mencurigai kepimpinan dirinya sendiri. Maka, elok la Si Azmin Ali tu MELONGKANGKAN dirinya sebelum nak longkangkan orang lain!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping