Jumaat, Februari 02, 2018

Apa nak jadi dunia hari ini sampaikan sanggup umat Islam sendiri menghina agama mereka secara terang - terangan dengan melakukan dosa secara terbuka. Mungkin ini tandanya akhir zaman.

Jika selama ini, kita ingatkan diorang hanya sanggup mempergunakan agama demi nak menjaga kepentingan Politik Peribadi semata - mata. Dan perkara itu masih belum berubah.

Sehingga kini, masih ada lagi golongan yang kononnya menggelarkan diri mereka sebagai Agamawan sanggup mempergunakan Islam demi kepentingan Politik mereka bagi meraih undi.

Buat kerja ibadah tapi dalam masa yang sama mengharapkan balasan bagi membolehkan mereka dipilih menjadi calon. Dimana letaknya agama bagi mereka yang berkelakuan sedemikian?

Dan apa yang mengecewakan, perkara seumpama itu dilakukan oleh sebuah parti yang sering mendabik dada kononnya mereka lebih Islam dari orang lain sedangkan realitinya, mereka menghina Islam itu sendiri.

Tambah memalukan ialah apabila ada juga yang sanggup menipu demi mencari keuntungan tanpa mengendahkan baik buruk tindakan yang dilakukan. Tidakkah tindakan itu dianggap menghina Islam?

Kes terbaru yang kita dengar, seorang wanita ditahan dan dihadapkan ke mahkamah diatas 11 pertuduhan kerana menipu pakej umrah serta mengakibatkan kerugian sebanyak RM 44 ribu.

Soalnya, dimana letaknya maruah Islam bagi mereka ini? Hakikatnya, orang - orang seperti ini lah yang merosakkan Islam itu sendiri sehingga orang lain pun mudah memperlekehkan Islam secara terang - terangan!!!

1 ulasan:

  1. JENAYAH KOPIAH PUTIH SECARA BERJEMAAH LA TUUUU

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping