Rabu, Februari 14, 2018

Takde maaf bagi orang yang menggelarkan diri dia sebagai Mejar Zaidi ni. Dan takde bahasa yang baik untuk seorang berperangai biadap seperti yang dipamerkan. Maka sebab itu dia layak digelar BABI.

Kalau ya pun dia taksub dengan parti yang dia sertai, jangan sampai tahap nak menghina orang yang dah meninggal dunia. Jangan dia nak menggantikan kerja tuhan pulak dengan menjatuhkan hukum.

Kalau takde benda baik yang dia nak sampaikan, lebih baik dia diamkan diri dari nak menjadi BABI Ternakan DAPigs. Cara itu lebih baik dari membodohkan diri dia sendiri depan orang ramai.

Seburuk - buruk orang UMNO dan Barisan Nasional yang sering dikutuk dan dikeji DAPigs selama ini pun, tak pernah ada yang menghina mendiang Karpal Singh sewaktu dia meninggal dunia.

Itu menunjukkan yang orang UMNO dan Barisan Nasional ni masih lagi mempunyai nilai kemanusiaan walaupun berbeza pandangan Politik. Tak seperti yang ditonjolkan oleh BABI ternakan DAPigs ni.

Kebiadaban yang ditonjolkan jelas tidak mencerminkan peribadi dirinya sebagai seorang yang beragama Islam. Dan penghinaan yang dilakukan itu tidak menjadikan dia seorang yang lebih baik dari orang lain.

Hari ini mungkin dia boleh kutuk orang yang dah meninggal dunia sesuka hati dia. Tapi dia lupa, dia sendiri pun tak tau lagi macam mana keadaan dia suatu hari nanti.

Pokok pangkalnya, bukan hak dia nak tentukan siapa masuk Neraka atau pun Syurga. Itu semua kerja tuhan belaka. Sedangkan dia sendiri pun belum tentu boleh masuk Syurga. Jadi, jangan sombong sangat nak kutuk orang lain sesuka hati dia pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping