Rabu, Mac 14, 2018

Takde hal la kalau setakat dia nak bertanding dibawah logo DAPigs. Setidak - tidaknya, dia berani membuktikan bahawa selama hari ini dia telah menipu dirinya sendiri secara terang - terangan.

Tun Mahathir tidak bersalah kepada mana - mana pihak apabila sebelum ini dia membuat tuduhan terbuka terhadap DAPigs dan melabelkan parti itu sebagai sebuah parti Ultra Chauvanis.

Selama dia memerintah dan sebelum dia dapat menjadi Perdana Menteri, Tun Mahathir telah menipu dirinya sendiri dengan dakwaan kononnya DAPigs merupakan punca Tragedi 13 Mei 1969.

Jadi, bekas Perdana Menteri itu hanya menipu dirinya sendiri. Kenapa pulak dia perlu dipersalahkan dan didakwa cuba menipu rakyat berhubung dasar perjuangan Politik DAPigs tu?
Sepatutnya bekas Perdana Menteri itu perlu dipuji setinggi langit kerana dia berani mengakui kesilapan yang telah dilakukannya. Dia berani mengaku bahawa dia telah menipu dirinya sendiri.

Oleh kerana keberaniannya itu membuatkan rakyat tak perlu hairan kenapa dia sanggup bertanding menggunakan logo DAPigs, sebuah parti yang menjadi Musuh Utamanya sebelum ini.

Demi kerana mahukan kuasa, maka apa sahaja sanggup dilakukan. Termasuklah menggunakan DAPigs sebagai platform bagi memenuhi kehendak serta kepentingan peribadinya.

Walaupun pada hakikatnya, kenyataan Tun Mahathir itu hanya sekadar alasan untuk menagih simpati dari kalangan rakyat dengan memberikan gambaran kononnya dia menjadi Mangsa RoS.

Padahal, semua orang sedia maklum, kebarangkalian PPBM dibatalkan atau tidak diluluskan oleh RoS adalah kerana parti itu sendiri yang melanggar perlembagaan. Bukannya salah RoS seperti mana yang didakwa selama hari ini!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping