Khamis, Mac 15, 2018

DAPigs kata mereka sentiasa bersikap Telus dengan rakyat. Malah parti itu sering kali mendabik dada kononnya mereka memperjuangkan dasar Akauntabiliti yang boleh diyakini rakyat.


Tapi hakikatnya, semua itu hanya wayang Politik Longkang DAPigs semata - mata untuk memperbodohkan rakyat. Realitinya, DAPigs bukan sebuah parti yang telus dan jujur dalam perjuangannya.


Sebaliknya, DAPigs merupakan sebuah parti yang sarat dengan agenda subversif yang sengaja tidak didedahkan kepada umum agar mereka dapat terus memperbodohkan orang ramai.


Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila DAPigs seringkali tampil memberikan alasan bertaraf Longkang untuk mengelakkan diri mereka dari terdedah kepada umum seperti yang dilakukan oleh Si Tony Puaka ni.


Soalnya, kenapa nak kena tunggu mereka menjadi 'Pegawai Kerajaan' baru diorang nak isytiharkan harta yang mereka ada? Kenapa sekarang mereka takut nak isytiharkan harta yang mereka miliki?


Adakah itu contoh pemimpin yang Telus dan memiliki Akauntabiliti yang diyakini oleh rakyat? Cuba bayangkan jika alasan itu digunakan oleh pemimpin Barisan Nasional. Bagaimana pula reaksi mereka?


Apa yang pasti, alasan Si Tony Puaka ini membuktikan bahawa DAPigs hanya sebuah parti yang Retorik dalam perjuangan Politiknya. Mereka lebih suka memberikan alasan bertaraf longkang untuk memperbodohkan Pencacai - Pencacai bawahan mereka semata - mata!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Memang specis puaka munafik ni mcm sampah!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping