Rabu, April 25, 2018


Sejak dua tiga minggu yang lalu, Si Azmin Ali ni sudah pastinya tidak mampu tidur dengan nyenyak memikirkan kedudukan dia di Selangor berada dalam keadaan yang semakin tergugat.


Beberapa hari lepas, Si Azmin Ali tu dikejutkan dengan pengumuman yang dibuat oleh adiknya sendiri yang mahu mececahkan undi dimana sahaja dia bertanding dalam PRU kali ini.


Kini, Si Azmin Ali mula menyedari bahawa kemenangannya di Parlimen Gombak dan DUN Bukit Antarabangsa banyak dibantu oleh PAS kerana dua kawasan itu adalah kubu kuat PAS.


Sekiranya perkara itu diteliti semula, kira - kira 80 peratus undi yang telah dia perolehi dalam Pilihan Raya Umum yang lalu juga datangnya daripada penyokong - penyokong tegar PAS. 



Tapi, memandangkan hubungan PKR dengan PAS sudah terputus, ianya meletakkan Si Azmin Ali tu dalam dilema kerana peluang untuknya menang di kawasan itu pada kali ini agak tipis.


Dan sejak itu mula timbul khabar angin yang mengatakan bahawa kemungkinan Si Azmin Ali tu terpaksa memilih kawasan lain untuk bertanding pada PRU kali ini semakin kuat kedengaran.


Namun, rakyat jangan mudah tertipu dengan permainan Politik puak - puak pembangkang Haramjadah ni. Waima PAS sekali pun tidak boleh dipercayai kerana parti itu jelas tidak mempunyai pendirian.


Maka tak mustahil sekiranya PAS akan tetap memberi kemenangan kepada Azmin walaupun Menteri Besar Selangor tu acap kali menghina dan memperbodohkan kepimpinan PAS secara terang - terangan asalkan mereka mendapat habuan yang menguntungkan!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Dia mengata pas dan kelantan sbb tak puas hati..
    Otak dah kacau..
    Apa yg bole buat cuma mengata kelantan la.. apa lagi..
    Lepas geram dan marah

    BalasPadam
  2. pas yg semakin hilang seri nya.....

    BalasPadam
  3. PAS ni tak pernah cerdik sejak azali..
    so jgn bimbang...

    BalasPadam
  4. Yaaaah Diva AA bertanding pilihanraya! Jom kita tengok betapa menariknya PRU kali ni! 😂

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping