Khamis, April 26, 2018


Pengundi kaum Melayu diingatkan agar tidak mudah terpedaya dengan permainan halus DAPigs dalam PRU ke 14 kali ini. Mereka akan lakukan apa sahaja taktik keji untuk memenangkan parti Chauvanis itu.


Mula-mula DAPigs pakai topeng PKR bagi calon-calon mereka. Dari situ mereka raih simpati kononnya selepas berpuluh tahun berpilihan raya, buat pertama kalinya logo roket tidak dipakai.


Terbaru, demi nak menunjukkan DAPigs itu sebuah parti yang tidak menyisihkan mana-mana kaum, mereka buat kenyataan pula, inilah pilihan raya yang julung kalinya menampilkan paling ramai calon Melayu di Semenanjung.


Dengan mendakwa hal itu sebagai perkembangan terbaik dalam landskap politik mereka, namun hakikatnya, DAPigs cuba mengaburi mata rakyat dari melihat perkara sebenar. Mereka tetap Chauvanis.


Satu demi satu kenyataan berbaur ‘manis’ sengaja ditabur DAPigs untuk menunjukkan ia parti mesra Melayu. Tetapi percayalah, semua itu hanya lakonan Politik DAPigs semata - mata.


Realitinya, walaupun DAPigs letak ramai calon Melayu, tetapi dasar perjuangan mereka tetap tidak berubah. Mereka tidak akan memperjuangkan kepentingan orang Melayu dan tetap mempertikaikan kedudukan serta kesucian Islam secara terang  - terangan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping