Jumaat, April 13, 2018

Kalau sebelum ini, Si Husam Musa tu bukan main lagi hebat berkokok diatas pentas ceramah Politik, menyindir Timbalan Presiden PAS kerana berhajat nak bertanding di Kelantan.


Kononnya, Si Husam kata, tindakan Tuan Ibrahim itu membuktikan bahawa PAS tidak yakin untuk menang di Pahang. Maka sebab itu bekas Pesuruhjaya PAS Pahang itu lari ke Kelantan.


Yang herannya, kenapa Si Mat Sabu ni lari ke Selangor pulak sedangkan sebelum ini dia bertanding di Kedah? Adakah Presiden parti Ternakan DApigs tu pun tidak yakin dapat menawan Kedah?


Jika ikut logik yang digunakan oleh Si Husam Musa, tindakan Presiden PAN tu nak bertanding di Selangor adalah kerana parti itu tidak yakin untuk merampas Kedah dari Barisan Nasional.


Hakikatnya, walau dimana sekali dimana sekali pun seseorang itu nak bertanding, takde masalah. Tapi setidak - tidaknya, parti Ternakan DAPigs tu jangan la bersifat HIPOKRIT dan tak sedar diri.


Waima Si Mat Sabu tu bertanding dimana sekali pun, belum tentu lagi dia boleh menang dengan mudah walaupun dia dah jadi Presiden. Sebab rakyat secara umumnya tak suka dengan calon yang tidak mempunyai pendirian dan suka berpindah randah macam Si Mat Sabu tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Bukan abg Mohamed tak mau tanding kat Kedah tapi orang Kedah yang tak mahu kat abg Mat kita ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping