Rabu, April 11, 2018

'Tak buat kerja'. 'Jarang turun ke kawasan'. 'Banyak menghabiskan masa di Kuala Lumpur'. 'Lantik wakil bukan dari kalangan orang tempatan'. 'Tidak mesra dengan pengundi di Temerloh'.


Itu diantara rintihan dan rungutan yang didengari dari pengundi - pengundi di Temerloh terhadap Si Nasa Tantawi tu sepanjang 5 tahun yang lalu. Termasuk dari kalangan ahli PAS sendiri.


Kata mereka, Si Nasa Tantawi tu jarang tunjuk muka sejak dia menang dalam Pilihan Raya Umum yang lalu. Malah, untuk mendapatkan bantuan dari dia pun agak sukar dan menyusahkan.


Maka tidak hairan la sekiranya dalam Pilihan Raya Umum kali ini, Si Nasa Tantawi tu 'cabut lari' dari Temerloh dan balik semula ke kawasan Indera Mahkota dengan alasan kononnya dia anak tempatan.


Padahal, alasan yang diberikan itu hanya sekadar omongan kosong semata - mata sebab PAS sendiri sedar kelemahan yang telah dilakukan oleh Si Nasa Tantawi akan menyukarkan mereka mempertahankan Parlimen Temerloh dalam PRU kali ini!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping