Rabu, April 11, 2018

Dua tiga hari lepas, bukan main lagi puak Pakatan Haprak tu memuji tindakan Si Azmin Ali memulangkan kunci kenderaan rasmi yang digunakan sewaktu dia menjadi Menteri Besar Selangor.


Tapi hakikatnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Azmin Ali tu bukannya sebab dia tak faham sistem Perlembagaan Negara. Bukan juga kerana dia BONGOK ataupun sudah hilang akal.


Sebaliknya, apa yang dilakukan oleh Si Azmin Ali tu hanya sekadar 'Gimik' untuk meraih publisiti murahan bertaraf longkang yang biasa diamalkan semenjak dia menjadi Menteri Besar.


Sebelum ini pun Si Azmin Ali tu pernah buat benda yang hampir serupa sewaktu mula - mula menjawat jawatan sebagai Menteri Besar. Dia pernah buat gimik terjun dalam longkang depan orang ramai.
Malah Si Azmin Ali tu pun pernah juga berpura - pura membasuh kain dan mendakwa Mangsa Banjir yang dibantunya ketika itu 'Terharu' dengan tindakan 'Luhur' yang ditonjolkannya.


Bahkan, wayang Politik Longkang Si Azmin Ali ni juga pernah memperdayakan kepimpinan PKR sewaktu perlaksanaan agenda Langkah Kajang dengan menampilkan "Watak Suci" dirinya menyokong gerakan tersebut.


Tapi dalam masa yang sama, Si Azmin Ali ni pandai menyusun strategi secara tersembunyi dengan PAS untuk mencantas Wan Azizah bagi membolehkan dia menjawat jawatan Menteri Besar selepas berjaya 'membunuh' karier Politik Khalid Ibrahim!!!


PS: Azmin Ali pernah 'Wayang' nak bertanding di Parlimen Pekan dan berdepan dengan Datuk Seri Najib. Tapi akhirnya, kecut juga buah kerandut dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping