Selasa, April 10, 2018

Hahaha!!! Entah setan mana yang dah sampuk puak - puak Pakatan Haprak ni sampai mereka meroyan macam orang hilang akal bila SPR umum tarikh mengundi jatuh pada hari Rabu.


Macam - macam maki hamun dihambur melalui semua aplikasi laman media sosial dengan alasan kononnya SPR sengaja buat hari mengundi dalam waktu pertengahan hari orang bekerja.


Tindakan mereka yang seperti orang kena sampuk setan tu memperlihatkan seolah - olah inilah kali pertama SPR mengadakan hari membuang undi pada pertengahan minggu orang bekerja.


Padahal, sebelum - sebelum ini pun, dah banyak kali perkara yang sama berlaku. Malah, ketika Tun Mahathir masih menjadi Perdana Menteri dulu, banyak kali juga PRU dibuat pada hari orang bekerja.


Tapi, bekas Perdana Menteri itu membuat dakwaan kononnya SPR nak selamatkan Barisan Nasional dengan mengadakan hari pembuangan undi pada hari Rabu. Alasan yang tak masuk akal!!!


Itulah bahananya bila ramai pengikut - pengikut Pakatan Haprak ni lebih banyak menggunakan emosi dari nak berfikir secara rasional. Bak kata seorang sahabat, "Kata nak tumbangkan BN. Baru sebut hari mengundi hari Rabu, dah meroyan tak tentu arah!!!"
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping