Isnin, April 16, 2018

Itu diantara persoalan yang dipersoalkan oleh kebanyakkan pengundi didalam Parlimen Indera Mahkota selepas nama Ketua Setiausaha Pakatan Saifuddin Abdullah diumumkan sebagai calon PKR.


Jika dalam Pilihan Raya Umum sebelum ini, kawasan Parlimen Indera Mahkota itu disandang oleh Fauzi Abdul Rahman yang juga dianggap sebagai Anak Tempatan dikawasan tersebut.


Sekaligus, pengumuman yang dibuat itu bakal menyaksikan pertemuan semula diantara Saifuddin dan Nasaruddin Hassan yang pernah bertanding di Parlimen Temerloh sebelum ini.


Maka tidak mustahil sekiranya dikalangan rakyat tertanya - tanya, apakah niat sebenar PKR meletakkan Saifuddin di Parlimen Indera Mahkota? Adakah mereka mahu menjaga kebajikan rakyat atau sekadar membalas dendam?


Sekiranya dilihat dari satu sudut, tindakan yang dilakukan oleh PKR menamakan Saifuddin itu sebagai calon lebih kepada niat mahu membalas dendam peribadinya terhadap calon PAS.


Dalam PRU yang lalu, Nasaruddin telah berjaya menewaskan Saifuddin yang pada ketika itu masih lagi menjadi pemimpin UMNO yang menjawat jawatan sebagai Timbalan Menteri Pengajian Tinggi.


Kekalahan yang cukup memalukan itu juga turut menyaksikan Saifuddin GAGAL mempertahankan jawatannya sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO dan dia mula merajuk membawa diri serta menjadi ahli PKR yang kemudiannya dilantik menjadi Ketua Setiausaha Pakatan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Majlis pencalonan dibuat dgn pesta arak direstoran non halal sememangnya tiada keberkatan, majlis yg dijauhi para malaikat dan hanya disertai para syaitan... Ayuh semua kita tolak calon2 PKR ini...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping