Jumaat, April 20, 2018

Nampak gayanya, puak Pakatan Haprak tu semakin menunjukkan sifat terdesak mereka secara terang - terangan apabila cuba membuat dakwaan kononnya UMNO diharamkan bertanding dalam PRU.


Fitnah jahat ini sengaja disebarkan dikalangan penyokong - penyokong UMNO dan Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum kali ini bagi menimbulkan rasa curiga dan mengelirukan mereka.


Yang pastinya, tindakan kebudak - budakkan yang dipamerkan oleh puak Pakatan Haprak tu menunjukkan yang diorang pada ketika ini sedang berada dalam keadaan ketakutan yang tak tentu arah.


Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila RoS sendiri mengesahkan bahawa tindakan UMNO menangguhkan pemilihan parti bagi tahun ini selaras dengan Perlembagaan serta tatatertib parti.


Yang herannya, kenapa puak Pakatan Haprak tu sibuk sangat nak menjaga urusan dalaman parti UMNO yang telah ditinggalkan sebelum ini? Tidakkah itu menunjukkan yang mereka sedang berada dalam keadaan terdesak?


Pokok pangkanya, tindakan puak Pakatan Haprak tu membangkitkan isu berkaitan dengan status UMNO hanya sekadar diversi untuk mengalih perhatian rakyat dari kegagalan yang berlaku ke atas PPBM.


Hakikatnya, pemimpin parti itu sendiri perlu mengakui kelemahan dan kegagalan mereka menguruskan parti dengan lebih baik secara terbuka. Bukannya tampil membuat tuduhan serta tohmahan secara membabi buta untuk menutup kemaluan sendiri!!!
Categories:

8 ulasan:

  1. Hang TEMBAK la....ROS kata tangguh pemilihan agung UMNo tu selaras dengan perlembagaab parti tu betul TAPI 3 bulan lepas yang tarikh akhirnya 19 April....baca dulu perlembaan UMNO. Kalau rasa tak tahu, dok diam, kalau ulas juga orang kata kamu tu bangang.

    BalasPadam
  2. ada jugal blogger bangan cam ni, malu aku ahli umno....kalau blogger PH cam ni takpe la...

    BalasPadam
  3. Semua agenda dicucuk hidung oleh najib

    BalasPadam
  4. Emmm menyampah i

    BalasPadam
  5. Kalau mahu jadi pengikut setia PH mesti anggok2 kan jer segala fitnah bodoh tu supaya kebodohan makin bertambah...

    BalasPadam
  6. Undang2 apa bodoh BN ikut. Kalau BN dgn UMNO baik sgt ikut la undang2 mcm orang lain....perlembagaan kepala hotak kau org la...BN buat semua lulus dan betul....penuh dgn pencuri dan penipu belaka...ROS lagi satu penipu...double standard. Kedaulatan undang2 apa negara kita nie? Biar kiamat la cepat...biar semua mampus.

    BalasPadam
  7. Ki ki ki..undang2 umno tu madey yg buat..ulang..madey yg buat..

    BalasPadam
  8. Yang memberikan ulasan kat sini, dah baca ke Pelembagaan Parti masing2...kalau belum baca, baiklah baca dahulu sebelum komen. Mana yang tidak pernah berpersatuan atau menjadi ahli mana-mana persatuan tu atau pegang mana-mana jawatan dalam persatuan, eloklah diam.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping